12.08.2020 / 14:47
StoryEditor

EY: Konsumenci w Polsce znacznie bardziej optymistyczni niż na świecie. 44 proc. planuje zwiększyć wydatki

Po okresie pandemii Polacy zamierzają wydawać więcej lub wrócić do swoich zakupowych zwyczajów (UNsplash.com)
Polacy ogólnie są bardziej optymistycznie nastawieni do swojej sytuacji finansowej niż tzw. konsumenci globalni – wynika z danych firmy badawczej EY, która przyjrzała się m.in. temu, jak konsumenci będą zarządzać swoimi budżetami po pandemii i jakie wartości będą się dla nich liczyć przy decyzjach zakupowych.

Grzegorz Przytuła z EY tłumaczył, że największe różnice widoczne między Polską a innymi krajami występują w kontekście osób, które chcą utrzymać swoje wydatki na niższym poziomi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 14:18
StoryEditor
NASA w Circle K. Kolekcja Horizon i lot w kosmos Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego w centrum uwagi
Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego uruchomił falę zainteresowania kosmosem, a Circle K wykorzystuje ten moment, wprowadzając serię akcesoriów nawiązujących do współczesnych misji NASA

Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego uruchomił falę zainteresowania kosmosem, a Circle K wykorzystuje ten moment, wprowadzając serię akcesoriów nawiązujących do współczesnych misji NASA.

Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego zwiększył zainteresowanie misjami załogowymi i działalnością NASA. Tematyka wykorzystania technologii kosmicznych ponownie pojawiła się w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 14:20
StoryEditor
Gigant rozpoczyna rewolucję. Poczta Polska zetnie koszty o 100 mln zł rocznie
Poczta Polska wchodzi w rewolucję cyfrową i organizuje IT Suppliers Day (fot. Poczta Polska)

Poczta Polska rozpoczęła proces modernizacji technologicznej swojej działalności. Właśnie rozpoczęła rozmowy z przedstawicielami niemal 70 firm technologicznych. Do tego spółka inwestuje w automatyzację. Cyfrowa rewolucja ma przynieść spółce redukcję kosztów o co najmniej 100 mln zł rocznie.

W artykule przeczytasz:

  • Poczta Polska wchodzi w rewolucję cyfrową i organizuje IT Suppliers Day
  • Sebastian Mikosz: Poczta Polska jest gotowa do innowacji
  • Poczta Polska inwestuje w nowe sortery listowe
  • Rewolucja cyfrowa na Poczcie Polskiej ma przynieść 100 mln zł rocznie oszczędności

Poczta Polska wchodzi w rewolucję cyfrową i organizuje IT Suppliers Day

18 listopada 2025 r. Poczta Polska zorganizowała pierwszy w historii spółki IT Suppliers Day. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciel niemal 70 firm technologicznych, telekomunikacyjnych i doradczych.

IT Suppliers Day jest początkiem programu cyfryzacji Poczty Polskiej i ma pomóc spółce spłacić dług technologiczny oraz zbudować nowoczesne usługi publiczne. spotkania przedstawiciele Poczty Polskiej zaprezentowali założenia wprowadzania strategii rozwoju IT, planowane projekty oraz nowy model współpracy zakupowej.

– Już w najbliższych tygodniach ogłoszonych zostanie kilkanaście przetargów – m.in. na system HR, Contact Center, nowe rozwiązania infrastrukturalne oraz integrację systemów IT – podaje spółka. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 11:34