31.08.2018/14:18

K. Turowski-Paliwoda, Facebook CEE: Klienci stawiają na mobilne zakupy. I już przygotowują się do świąt! [TYLKO U NAS]

Coraz więcej klientów robi zakupy za pomocą urządzeń mobilnych. Widać to szczególnie w okresie przedświątecznym, który dla marketerów rozpoczyna się jeszcze zanim liście opadną z drzew – pisze w specjalnym komentarzu dla wiadomoscihandlowe.pl Katarzyna Turowski-Paliwoda, Head of Business, CEE, Facebook.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Gość 22.12.2018

    Bardzo prawdziwy artykuł! Ja już od paru lat zamawiam przez Internet i tylko odbieram w sklepach, żeby móc się na spokojnie zastanowić. Większość sklepów ma dostawy za darmo do oddziałów, a niektóre nawet wydłużają czas pracy przed świętami (np. media expert). Tym sposobem mam wrażenie, że nie przepłacam i nie muszę brać udziału w ,,zakupowym szaleństwie” .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.