02.10.2018/10:26

FBK 2018: Rynek chiński to szansa dla polskich marek kosmetycznych

– Do 2020 roku połowa użytkowników Internetu w Chinach będzie robić zakupy przez platformę cross border e-commerce – mówił podczas VI Forum Branży Kosmetycznej Aleksander Ciepiela, właściciel Ponte Limited, partnera Alibaba Group.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.