02.10.2018/17:31

FBK2018: Kryzysy wizerunkowe marek zdarzają się także w branży kosmetycznej

W czasach gdy marka stanowi 85 proc. wartości firmy, kryzys wizerunkowy, spowodowany wprowadzeniem na rynek produktu niepełnowartościowego czy też zagrażającego zdrowiu konsumentów, może w znacznym stopniu obniżyć zaufanie do producenta, w efekcie negatywnie wpływając na sprzedaż i wycenę całej firmy. Dlatego ważne jest, by móc skutecznie śledzić produkty i sprawnie wycofywać je z rynku, gdy zajdzie taka potrzeba – mówiła Marta Szymborska, menedżer ds. komunikacji, PR i CSR, GS1 Polska podczas VI Forum Branży Kosmetycznej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.