25.09.2019 / 14:14
StoryEditor

Firma Rola wprowadza innowacje na rynek sezamków

(fot. www.rola.net.pl)
Kategoria słodyczy na bazie sezamu ma duży potencjał i budzi zainteresowanie ze strony handlu. Choć nasza linia Sezamkowe Nowinki zadebiutowała na rynku stosunkowo niedawno, to jesteśmy już na półkach w sklepach Netto, Auchan, Rossmannie oraz na stacjach Circle K. Dokonaliśmy również pierwszych sprzedaży na rynki zagraniczne. Dla jednej z największych sieci handlowych opracowujemy obecnie produkty pod marką własną – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Andrzej Bielak z firmy Rola.

Rola jest firmą z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży słodyczy, jednak przez większość tego czasu była sprzedawcą słodyczy firmy Terravita. – Jeśli chodzi o produkcję własny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 10:41
StoryEditor
Konieczne jest nieustanne podważanie status quo produktu [WYWIAD]
Michał Lutostański, partner associate w Deloitte Strategy

Tak jak sklepom nie brakuje wyzwań, tak też producenci FMCG również nie mogą osiąść na laurach. Muszą oni reagować m.in. na wzrastające udziały marek własnych oraz starzejące się społeczeństwo. Jakie dziś są silniki wzrostu kategorii FMCG? Wymienia je Michał Lutostański, partner associate w portfolio Strategy w Deloitte.

Jakie największe wyzwania stoją dzisiaj przed markami FMCG?

Michał Lutostański, doktor nauk społecznych, partner associate w portfolio Strategy w Deloitte, prezes Polskiego T...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 14:52
StoryEditor
Amazon szykuje gigantyczne zwolnienia. Pracę może stracić nawet 30 tys. osób!
W ostatnim tygodniu października może ruszyć największa fala masowych zwolnień w firmie Amazon (fot. Shutterstock)

Amazon, amerykański gigant sprzedaży internetowej, planuje zwolnienia na masową skalę. Proces redukcji zatrudnienia ma ruszyć w tym tygodniu. Finalnie może on objąć aż 30 tys. pracowników, co oznaczałoby największe masowe zwolnienia w historii firmy założonej przez Jeffa Bezosa.

Amerykański gigant sprzedaży internetowej, Amazon, może zwolnić nawet 30 tys. pracowników, podaje portal bankier.pl, powołując się na ustalenia dziennika „Wall Street Journ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. listopad 2025 05:55