24.04.2018/08:03

Foodcare będzie walczyć o odzyskanie marki Tiger

Marka Tiger należy do twórcy - chcemy ją odzyskać - mówi w rozmowie z Rzeczpospolitą Wiesław Włodarski, prezes firmy Foodcare.

Jak tłumaczy w rozmowie z dziennikiem, Foodcare zainwestował w rozwój marki Tiger 300 mln złotych. Zdaniem prezesa, marka powinna należeć do firmy, bowiem Dariusz Michalczewski był tylko celebrytą, który użyczył nazwy.

Wiesław Włodarski zaznaczył, że prawdopodobnie dojdzie do złożenia kasacji od wyroku sądu.

Niezależnie od losu marki Tiger, Foodcare zamierza kontynuować proces ekspansji w Polsce i w USA. Według Włodarskiego, marka Black wyprzedziła już Red Bulla pod względem sprzedaży wartościowej w Polsce. Ponadto w USA ruszyła sprzedaż napoju Iron Energy Drink - energetyk jest dostępny w 4 tys. sklepów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.