Forum Branży Kosmetycznej 2016 – największa debata handlu i producentów kosmetyków
Już 18 października br. będziemy dyskutować o rynkowych trendach podczas IV Forum Branży Kosmetycznej. Konferencja odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie. To obowiązkowa pozycja w biznesowym kalendarzu każdego, kto zajmuje się sprzedażą lub produkcją kosmetyków. Swój sukces zawdzięcza wyjątkowej formule – łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, biznesowe spotkania i prezentacje nowości. Jest miejscem, gdzie handel, producenci i dostawcy usług rozmawiają o wzajemnych oczekiwaniach i nawiązują bezpośrednie kontakty.
Kliknij i zarejestruj się i weź udział w Forum Branży Kosmetycznej 2016
W tym roku wykłady przygotowały m.in. czołowe instytuty badawcze Nielsen, GfK Polonia, Euromonitor, IQS, OC&C Strategy Consultants, Pharma Expert, specjalizująca się w analizach rynku aptecznego, oraz Dragon Rouge, jedna z największych międzynarodowych agencji doradczo-projektowych, zajmująca się designem i innowacjami. O tym, jak sprzedawać kosmetyki w czasie ukraińskiego kryzysu, opowiedzą przedstawiciele największej sieci drogerii na Ukrainie – Prostor, skupiającej 250 placówek, którzy są zainteresowani nawiązaniem kontaktów z polskimi dostawcami. „Wielka Brytania jako rynek dla polskich kosmetyków a Brexit – fakty i mity”– to wykład przygotowany przez Polsko Brytyjską Izbę Handlową.
Dyskusje panelowe będą dotyczyć wyzwań, jakie stoją przed producentami kosmetyków i detalistami w konstruowaniu oferty asortymentowej szytej na miarę potrzeb konsumentów i danego formatu sklepu, oraz komunikacji marketingowej z konsumentami pozostającymi pod wpływem blogosfery. Wśród panelistów zasiądzie m.in. Ewa Grzelakowska-Kostoglu, czyli Red Lipstic Monster – najsłynniejsza polska wizażystka, bijąca rekordy oglądalności na YouTube.
Forum Branży Kosmetycznej 2016
Program:
8.30-9.00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW I PORANNA KAWA
HANDEL i DYSTRYBUCJA
9.00-9.10 Powitanie uczestników
9.10-9.30 Trendy na rynku kosmetyków. Czego możemy się spodziewać? Katarzyna Gidlewska, client director, Nielsen Polska
9.30-9.50 Wewnętrznie spójna zewnętrzna sprzeczność – wybory, których dokonujemy dbając o siebie. Konsument 2017. Agnieszka Warzybok, senior consultant, ABM Agencja Badań Marketingowych.
9.50-10.10 Drogeria przyszłości. Cena, oferta, czy wyszkolony personel – jaką drogą najszybciej do sukcesu? Karolina Wyczółkowska, dyrektor marketingu, drogerie Natura
10.10-10.40 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER
10.40-11.00 Czego oczekują nabywcy kosmetyków od sieci handlowych. Co napędza sprzedaż marek kosmetycznych? Marek Zdziech, partner w firmie doradczej, OC&C Strategy Consultants
11.00-11.20 Sukces lub porażka – wpływ sprzedawców w sklepach na realizację strategii biznesowej dostawców kosmetyków. Marek Kaczmarek, właściciel firmy szkoleniowej MK Evolution for Retail