Francja promuje swoją żywność w Polsce. Kolejna edycja French Touch z Carrefourem
W lipcu rusza kolejna, czwarta już edycja kampanii French Touch, której jednym z głównych partnerów jest Carrefour. Sieć sklepów razem z pozostałymi partnerami będzie promowała francuski styl życia, również francuską kuchnię.
Najbliższa edycja kampanii potrwa od lipca do października. Czym wyróżni się tym razem French Touch? – W tym roku postawiliśmy na zmysły tj. wzrok, słuch, smak, węch i dotyk – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy kampanii French Touch. – Nasze główne hasło kampanii brzmi "Odkryj Francję na nowo", ale przy każdej egzekucji będziemy pobudzać różne zmysły i pokazywać różnorodność kulturową Francji – dodaje Sasal.
Organizatorem kampanii French Touch jest Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone. W tegorocznej kampanii bierze udział ponad 60 firm, głównymi partnerami kampanii są Carrefour, Président, Lorigine oraz Radio Zet i ChiliZet.
Partnerzy i organizatorzy kampanii, w tym sieć Carrefour, przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową. Od 14 września do 1 października będzie można kupić francuskie produkty w atrakcyjnych cenach.
Jednym z kluczowych zaplanowanych eventów będzie uroczysta gala French Touch. W tym roku show odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. Na razie nie wiadomo, kto weźmie udział w wydarzeniu.
Działania promocyjne zaplanowane w ramach kampanii obejmują kampanię billboardową, realizowaną przez firmy Stroer, JCDecaux, Gigaboard, kampanię reklamową na samochodach korporacji Eko Taxi, kampanię telewizyjną w TVN i TV5 Monde oraz radiową w Radio Zet i Chili Zet. Za strategię komunikacji i realizację działań media relations i social media odpowiada agencja Sasal Public Relations.
8