Frisco.pl chce być niczym... dyskont? E-supermarket stara się przyciągnąć klientów obietnicą "friscontowych" cen
Największy w Polsce sklep internetowy z żywnością, Frisco.pl, wystartował z nową kampanią reklamową. Kładzie w niej nacisk przede wszystkim na podkreślanie niskich cen, które określone zostały mianem "friscontowych".
Pozostało jeszcze 93% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
07.04.2023
Carrefour? :)
-
06.04.2023
Takie niskie te ceny, że przez cały rok nie zdecydowałam się nic zamówić. Taktyka taka sama jak w Barborze - parę produktów w niższych cenach wystawionych na wabia, żeby się chwalić jakie to niskie ceny mają, a cała reszta połowę droższa (lub więcej) niż w sklepach.
Nie, dziękuję. Luki po Tesco jeszcze nikt nie wypełnił i chyba nie wypełni.
2