20.10.2016/16:00

Frisco.pl w minionym półroczu zwiększyło liczbę użytkowników o 40 proc.

Sklep internetowy Frisco.pl pochwalił się wynikami za pierwsze półrocze 2016 r. W porównaniu z pierwszymi sześcioma miesiącami 2015 r., e-sklepowi udało się zwiększyć liczbę nowo pozyskanych klientów o połowę, a przy tym zwiększyć całkowitą liczbę użytkowników o ok. 40 proc.

- Frisco.pl staję się jedną z gwiazd funduszu MCI.TechVentures, dzięki bardzo dynamicznemu wzrostowi, który ma przełożenie zarówno na wskaźniki finansowe, jak i coraz szerszy zasięg klientów. Jesteśmy zadowoleni z prac nowego zarządu firmy, który z sukcesem wdraża uzgodnioną z akcjonariuszami strategię. Spółka jest także po nowej rundzie finansowania – to dowód że ma zaufanie inwestorów. Frisco to przykład znakomitej współpracy funduszu i inwestora strategicznego przy budowie regionalnego championa. – mówi Tomasz Danis, Partner Private Equity Managers

Frisco.pl jest jednym z liderów rynku e-grocery na terenie Warszawy oraz przylegających do stolicy gmin. Od innych silnych graczy oferujących zakupy spożywcze online wyróżnia się tym, iż internet jest jedynym dostępnym kanałem sprzedaży.

Branża e-grocery w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie i cieszy rosnącym zainteresowaniem wśród konsumentów. W porównaniu do pierwszego półrocza 2015 roku liczba nowych klientów Frisco.pl wzrosła aż o 59 proc. Istotny wzrost nastąpił również w przypadku średniej częstotliwości robienia zakupów – w analizowanym okresie o 13 proc. Rekordowym okazał się jednak okres czerwiec – sierpień 2016. Liczba nowych klientów w tym czasie wzrosła ponad dwukrotnie – aż o 137 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Te dane oznaczają, że Frisco.pl bardzo dynamicznie poszerza swoją działalność w stolicy.

– W Polsce udział branży e-grocery oscyluje w graniach ok. 0,2 proc. wartości rynku FMCG, natomiast u naszych sąsiadów z Europy Zachodniej sięga nawet 6 proc. Do tego wyniku wciąż jest jeszcze długa droga, jednak dynamika przyrostu nowych klientów Frisco.pl wskazuje, że nasze działania są efektywne i przynoszą bardzo pozytywne rezultaty. Zakupy spożywcze online mają przed sobą duży potencjał rozwoju. Branża jest niezwykle dynamiczna, a usługa e-grocery bardzo dobrze wpisuje się w aktualne trendy społeczne i konsumenckie. Dzięki niej Polacy oszczędzają nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, który mogą wykorzystać na to, co dla nich naprawdę ważne – podsumowuje Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.