20.10.2016/16:00

Frisco.pl w minionym półroczu zwiększyło liczbę użytkowników o 40 proc.

Sklep internetowy Frisco.pl pochwalił się wynikami za pierwsze półrocze 2016 r. W porównaniu z pierwszymi sześcioma miesiącami 2015 r., e-sklepowi udało się zwiększyć liczbę nowo pozyskanych klientów o połowę, a przy tym zwiększyć całkowitą liczbę użytkowników o ok. 40 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.