25.02.2019/16:33

Frisco.pl z mocnym wzrostem sprzedaży w 2018 r.

W ubiegłym roku należący do funduszu MCI i Grupy Eurocash e-sklep spożywczy Frisco.pl osiągnęł wzrost sprzedaży na poziomie ponad 30 proc.

Przedstawiciele Grupy Eurocash – która jest mniejszościowym udziałowcem e-supermarketu - podkreślają, że Frisco.pl jest głównym motorem napędowym wzrostu całego sektora e-grocery i liderem warszawskiego rynku zakupów spożywczych online w Polsce.

W 2017 r. spółka Frisco.pl zanotowała wzrost sprzedaży o 32,9 proc. do 75,74 mln zł (z 56,99 mln zł w 2016 r.) oraz 12,72 mln zł straty netto (wobec 13,22 mln zł straty rok wcześniej).

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • dds 25.02.2019

    zamknięte niedziele + wzrost udziału zakupów internetowych + ubywająca konkurencja i tylko 30%?

    rozczarowanie, to wyglada jak spadek

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.