25.02.2019/16:33
Frisco.pl z mocnym wzrostem sprzedaży w 2018 r.
W ubiegłym roku należący do funduszu MCI i Grupy Eurocash e-sklep spożywczy Frisco.pl osiągnęł wzrost sprzedaży na poziomie ponad 30 proc.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
25.02.2019
zamknięte niedziele + wzrost udziału zakupów internetowych + ubywająca konkurencja i tylko 30%?
rozczarowanie, to wyglada jak spadek
Najnowsze z serwisu
1