17.09.2018/10:55

Frisco.pl zdetronizowało Tesco na warszawskim rynku e-grocery?

Frisco.pl rośnie szybciej od rynku i zwiększa udziały w sprzedaży ogółem. Z szacunków firmy wynika, że jest już liderem e-grocery w Warszawie. Badania wskazują, że tak jest postrzegana.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Sławek 22.09.2018

    W Lublinie od 28.09 rezygnują z usługi w zakupy.

  • Krzysztof Ż. 18.09.2018

    Jak w artykule napisane ... Nie ma twardych danych liczbowych na temat udziału poszczególnych firm w sprzedaży online produktów spożywczych na rynku Warszawy i okolic. Nie sposób zatem kategorycznie przesądzić, czy Frisco wyprzedziło wieloletniego lidera – Tesco – w tej rywalizacji...Artykuł napisany , jednak brak prawdziwych danych liczbowych czyli faktów.

  • Amman 17.09.2018

    Tesco w końcu spadnie z piedestału. Bycie pierwszym nie oznacza wiecznego bycia pierwszym wyborem. Oni mają jedną zasadniczą (gigantyczną) wadę...zamienniki. Czasem z mojego zamówienia portafiła nie przyjechać połowa zamówionych produktów. W żadnym innym egrocery to sie nigdy nie zdarzało. Od dawna tam nic nie zamawiam.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.