01.04.2022 / 10:05
StoryEditor

Furgonetka uruchamia system Portmonetka. Małe sklepy mają gonić platformy marketplace

Furgonetka, brokerów usług kurierskich, zapowiedziała wprowadzenie na rynek Portmonetki, czyli systemu typu „fast checkout”. Dzięki niemu e-sklepy zaoferują swoim klientom możliwość dokonania szybkiego zakupu bez potrzeby rejestracji i logowania za pomocą już posiadanego konta Wp.pl, Onet.pl, Google, Allegro, Microsoft czy Apple.

– W nowy rok wkroczyliśmy z ambitnym i silnym postanowieniem zdemokratyzowania najlepszych praktyk na rynku e-commerce. Chcemy zaoferować działającym obecnie na własną rękę sprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 12:29
StoryEditor
Przyszłość e-commerce to rozwój AI oraz nowych technologii. Jak mogą skorzystać z tego mali przedsiębiorcy?
Na rynku e-commerce jest miejsce nawet dla małych sklepów internetowych (Shutterstock)
Postęp technologiczny, oznacza również rosnące znaczenie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Dzięki AI, małe sklepy mogą zautomatyzować wiele procesów, oszczędzając czas i zasoby – mówi Dariusz Kowalski, dyrektor ds. rozwoju biznesu Grupy Shoper.

Zmiany technologiczne, jakie zaszły w ostatnich latach w obszarze e-commerce nie są zarezerwowane wyłącznie dla największych korporacji, a z nowych rozwiązań mogą korzystać równ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 08:52
StoryEditor
Carrefour rusza z nowym konceptem. Będzie sprzedawał słodycze z całego świata w modelu store-in-store [GALERIA]
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)fot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
W swoim sklepie w centrum handlowym Westfield Arkadia sieć Carrefour uruchamia koncept pod nazwą „C4nydland”. To oddzielna strefa ze słodyczami i przekąskami z całego świata.

Nowy koncept, funkcjonujący w modelu sklepu w sklepie (ang. store-in-store), ma być odpowiedzią na rosnące zainteresowanie nietypowymi słodyczami i przysmakami z całego świata. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 16:31