25.06.2018/13:57

Galeria Madison po modernizacji. Tak zmieniły się wnętrza

Zakończono prace remodelingowe na terenie centrum handlowego Galeria Madison. Twórcy nowej koncepcji, studio projektowe Virgo, postawili na jasne kolory w stylu skandynawskim.

W ramach modernizacji gruntownie przebudowano wnętrza obiektu. Jak zapewniają przedstawiciele Galerii, celem inwestycji było stworzenie komfortowego miejsca na gdańskiej mapie turystycznej. Na klientów czekają nowe meble wykonane w jasnej kolorystyce i z naturalnego drewna. Okładziny sufitowe i podłogowe są białe, dzięki czemu klienci odnoszą silniejsze wrażenie jasności i przestronności.

– Uczestnicząc w projektowaniu obiektów śródmiejskich należy pamiętać, że to nie tylko przestrzeń handlowa i usługowa, ale przede wszystkim przyjazna przestrzeń miejska, w której klienci mogą się zatrzymać i zrelaksować. Dlatego tak ważne jest aby kreować przestrzeń funkcjonalną, czytelną i odpowiadającą obecnym potrzebom osób korzystających – mówi Edgar Kaszubski z sopockiego studia projektowego Virgo, odpowiedzialnego za przygotowanie koncepcji remodelingu Galerii Madison.

Oferta centrum ma dotrzeć nie tylko do lokalnych mieszkańców, ale także i turystów. Dlatego w obiekcie wystartował Punkt Informacji Turystycznej.

To nie koniec plac na terenie galerii. W kolejnym etapie powstanie taras zewnętrzny z widokiem na Stare Miasto. Inwestor dokona także zmian w fasadzie budynku. Znajdą się na niej ujednolicone, monochromatyczne logotypy najemców. Wynika to z zapisów zawartych w nowej uchwale krajobrazowej miasta Gdańsk.

Madison to śródmiejska galeria handlowa o całkowitej powierzchni najmu 30 000 mkw., zlokalizowana w ścisłym centrum Gdańska. Oferta obejmuje ponad 100 popularnych marek sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych na pięciu poziomach. Wśród najemców znajdują się m. in.: Piotr i Paweł, New Yorker, Douglas, W.Kruk, Orsay, Reserved, Mohito i Wólczanka. Do dyspozycji klientów jest też Fitness Klub Calypso, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa.

Zarządcą obiektu jest Javin Investments, a za komercjalizację odpowiada Cream.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.