08.02.2019/08:37

Galeria Sfera z większą odwiedzalnością klientów

13 milionów klientów, 13 nowych sklepów, blisko 50 odnowionych umów, wzrost rocznego obrotu najemców, a także modernizacja obiektu i nowe udogodnienia dla klientów. Bielska Galeria Sfera podsumowuje kolejny rok działalności.

Obrót roczny najemców utrzymywał się na stabilnym poziomie, a średni obrót z 1 mkw. powierzchni wzrósł, w porównaniu do roku 2017. Także restauracje i kawiarnie zlokalizowane w Sferze, pomimo wprowadzenia ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta, odnotowały dobre wyniki.

W ubiegłym roku w Galerii Sfera otworzono 13 sklepów nowych marek, w tym największy w regionie salon Martes Sport Premium o powierzchni ponad 1500 m.kw (drugi co do wielkości sklep w Polsce). W ciągu ostatnich 12 miesięcy bielska galeria wzbogaciła ofertę w kategorii zdrowie i uroda o marki: Trendy Inter Optyk, Way to Beauty, Vision Express, a w nowej odsłonie zaprezentowała się perfumeria Douglas. Z kolei do grona 13 salonów oferujących biżuterię i akcesoria dołączyła marka Bijou Brigitte  oraz Tous w nowej aranżacji.

W kategorii moda w Sferze zadebiutowały: Femestage, Kenzaro i Recman oraz salon bielizny Triumph. Na pierwszym piętrze Galerii I klienci mogą skorzystać z usług Poprawek Krawieckich. W listopadzie została otwarta księgarnia sieci Mole-Mole, uzupełniając ofertę kategorii Czas Wolny, która obecnie obejmuje 9 sklepów. Poszerzona została także oferta gastronomiczna, w tym segmencie zadebiutowały: Dominium Pizza, Cukiernia Sowa oraz Przystanek Gruzja. Blisko 50 marek zdecydowało się natomiast na kontynuację współpracy, pozostając w portfolio największej w tym regionie galerii handlowej.

- Nasi najemcy z branży gastronomicznej bez wahania zgłosili chęć prowadzenia działalności w dni objęte ograniczeniem handlu - mówi Monika Magner, dyrektor Galerii Sfera– W niedziele niehandlowe galeria cieszyła się dużą popularnością ze względu na śródmiejski charakter, szeroką ofertę gastronomiczną i rozrywkową oraz właściwą promocję- dodaje.

Footfall w 2018 r. utrzymywał się na stabilnym, wysokim poziomie i wyniósł około 13 milionów odwiedzających w skali roku. Największą odwiedzalność Sfera odnotowała w Black Weekend (23-25 listopada) oraz 27 grudnia 2018 r. Wysoka frekwencja utrzymuje się również w okresie wakacyjnym, w którym duży udział mają klienci z Czech i Słowacji oraz turyści. W 2018 r. wzrosła także średnia wartość koszyka zakupowego o 10 proc.

Rok 2018 był również czasem modernizacji Galerii Sfera i jej otoczenia. W ramach zaplanowanych prac poprawiono komunikację pomiędzy piętrami. Zmiany zauważyli także użytkownicy parkingu wielopoziomowego. W celu ułatwienia nawigacji i korzystania z parkingu wprowadzono nowe oznakowanie, a także wyremontowano klatki schodowe. Nowością dla klientów jest strefa kiss&ride. Na terenie galerii wprowadzono także wiele udogodnień z myślą o rodzinach z dziećmi. W strefie gastronomicznej powstała przestrzeń do zabawy i wypoczynku oraz miejscem do karmienia i pielęgnacji najmłodszych. Toalety zostały wyposażone w sanitariaty dostosowane do wzrostu dzieci. Modernizacja nie ominęła małej architektury i nabrzeża rzeki Białej. W Galerii I powstała również bezpłatna strefa coworkingu z dostępem do internetu, wygodnymi miejscami do pracy indywidualnej, stołem konferencyjnym dla sześciu osób oraz miniczytelnią. Ze strefy korzystają klienci oraz pracownicy galerii – w pomieszczeniu mogą przeprowadzić spotkanie, szkolenie lub rozmowę kwalifikacyjną.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.