10.08.2020/08:26

Galerie handlowe straciły na pandemii, ale Złote Tarasy chwalą się nowymi najemcami

10 lipca do grona najemców Złotych Tarasów dołączyło Mango, 17 lipca marka bieliźniana sloggi®, natomiast 23 lipca otworzył się pierwszy w Polsce multibrandowy concept store Sport Style Story. Po zakończeniu prac modernizacyjnych  klienci mogą również zrobić zakupy w odnowionym salonie hiszpańskiej marki Desigual. 


Sloggi® to marka powstała w 1979 roku, należąca do Triumph International, ale z własną,   indywidualną   strategią   rozwoju.   Sloggi®   tworzy   najwyższej   jakości, komfortową   bieliznę   na   co   dzień   dla   kobiet   i   mężczyzn.   Brand   wyróżniają laserowo cięte krawędzie, płaskie szwy, elastyczne tkaniny,  i nowoczesny design. Projektanci marki stawiają od lat na komfort i swobodę ruchów, stąd też wiele ich modeli nadaje się nie tylko do codziennego użytkowania, ale i lekkiego treningu. – Jesteśmy szczególnie dumni z faktu, że w tych trudnych czasach udało się nam z   sukcesem   otworzyć   drugi   salon   własny   sloggi®   w   Polsce.  Po pierwszym weekendzie możemy  powiedzieć,  że  jest   lepiej, niż   zakładaliśmy i że była   to dobra   decyzja. Lokalizacja w samym sercu Warszawy jest odpowiedzią na pojawiające się głosy konsumentów, którym brakowało szerokiego wyboru produktów sloggi® na wyciągnięcie ręki. Złote Tarasy są idealnym miejscem, aby po pracy, czy też podczas załatwiania codziennych spraw, zajrzeć i zaopatrzyć się we wszystkie potrzebne rzeczy – dodaje Anna Pazderska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu sloggi® PL Hub.

Desigual jest hiszpańską marką odzieżową. Główna siedziba firmy mieści się w Barcelonie. Brand został założony przez szwajcarskiego businessmana Thomasa Meyera w 1984 roku na Ibizie. Twórca marki zainspirował się swoim marzeniem, by „ubierać ludzi w inny sposób”. Firma tworzy kolekcje głównie dla kobiet, ale także dla mężczyzn oraz dzieci i wyróżnia  się   indywidualnością, pozytywną energią i dbałością o detale.

Mango to znana hiszpańska firma odzieżowa, założona w 1984 roku w Barcelonie przez Isaka Andica. Początkowo jej oferta była tworzona z myślą o kobietach, obecnie Mango dysponuje szerokim asortymentem ubrań dla mężczyzn i dla najmłodszych. Brand współpracuje z takimi gwiazdami jak Cara Delavigne, Kate Moss czy Penelope Cruz. Sklep Sport Style Story należy do koncernu OTCF: właściciela marek 4F, 4FPro i Outhorn oraz wyłącznego autoryzowanego dystrybutora w Polsce. Ofertę Sport Style Story tworzą starannie wyselekcjonowane produkty marek Under Armour,4F i 4FPro oraz Adidas, Reebok, Asics, Everlast, Blackroll, Bosu, Garmin i TRX.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także