Gang Słodziaków zastąpi Gang Świeżaków. Biedronka rusza z kolejną akcją lojalnościową [TYLKO U NAS]
Tym razem szybka kontra Lidla wydaje się mało prawdopodobna, głównie dlatego, że sieć dopiero co przeprowadziła kolejną edycję akcji z lidlakami. Pięć nowych maskotek trafiło do sklepów Lidla 23 lipca br.
Co ciekawe, na portugalskim rynku, rodzimym dla właściciela Biedronki - firmy Jeronimo Martins - to Lidl przed kilkoma laty jako pierwszy wprowadził do sklepów popularne maskotki, w ramach akcji Gang dos Frescos. Agencja TCC, która opracowała ten koncept marketingowy, sprzedała go w Portugalii Lidlowi, a w Polsce Biedronce. Warto dodać, że w Polsce Gang Świeżaków testowany był w pierwszej kolejności przez... Piotra i Pawła, już w 2013 r.
3 komentarze
-
21.08.2018
Gang ???!!!
Już od dziecka atakuje semantyka rynsztokowa, przyzwalająca na rzeczy karygodne.
-
20.08.2018
Hehehe
-
20.08.2018
To tylko pokazuje jacy ludzie sa (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum został usunięty przez moderatora)
11