20.08.2018/10:40

Gang Słodziaków zastąpi Gang Świeżaków. Biedronka rusza z kolejną akcją lojalnościową [TYLKO U NAS]

Tym razem szybka kontra Lidla wydaje się mało prawdopodobna, głównie dlatego, że sieć dopiero co przeprowadziła kolejną edycję akcji z lidlakami. Pięć nowych maskotek trafiło do sklepów Lidla 23 lipca br.

Co ciekawe, na portugalskim rynku, rodzimym dla właściciela Biedronki - firmy Jeronimo Martins - to Lidl przed kilkoma laty jako pierwszy wprowadził do sklepów popularne maskotki, w ramach akcji Gang dos Frescos. Agencja TCC, która opracowała ten koncept marketingowy, sprzedała go w Portugalii Lidlowi, a w Polsce Biedronce. Warto dodać, że w Polsce Gang Świeżaków testowany był w pierwszej kolejności przez... Piotra i Pawła, już w 2013 r.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • machi 21.08.2018

    Gang ???!!!
    Już od dziecka atakuje semantyka rynsztokowa, przyzwalająca na rzeczy karygodne.

  • Nana2 20.08.2018

    Hehehe

  • Bb 20.08.2018

    To tylko pokazuje jacy ludzie sa (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum został usunięty przez moderatora)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.