13.04.2021/13:54

Generacja Z wróci do zakupów offline. Młodzi ludzie czują przesyt mediów cyfrowych

Firmy Accenture i Fashion Biznes przeprowadziły II edycję badania zwyczajów zakupowych generacji Z, czyli osób urodzonych po 1995 r. Okazuje się, że młodzi ludzie w sporej części wrócą do analogowej rzeczywistości po okresie zamknięcia.  

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Echh hh 14.04.2021

    Ech te pokolenie Z, pokolenie roznosicieli reklamy i logotypów na sobie.
    Pokolenie "plastiku" nie potrafiące odróżnić badziewia od tego co jest wartosciowe, liczy się tylko logo, marka.
    Smutne to jest niestety i żalosne, że młodzi ludzie aż tak bardzo mocno w to wsiąkli nie mając autorytetów i dobrych wzorców. Tacy zupełnie bezkrytyczni i idealni konsumenci dla takich jak ten pan

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także