19.04.2018 / 09:13
StoryEditor

Gigantyczna akcja policji w Wólce Kosowskiej. Przejęli towar warty 10 mln zł

(materiały policyjne)
Ponad 54 tys. podrobionych artykułów zabezpieczyli na terenie Wólki Kosowskiej stołeczni policjanci z wydziału do walki z przestępczością gospodarczą i funkcjonariusze Krajowej Administracji Skarbowej. Towar waty był 10 mln złotych. 12 osób usłyszało już zarzuty dotyczące wprowadzania do obrotu towarów z podrobionymi znakami towarowymi.

Na ponad sześćdziesięciu stoiskach prowizorycznego targowiska, usytuowanego na jednej z ulicy w Wólce Kosowskiej zabezpieczono ponad 54 tysiące „podróbek” opatrzonych logiem mar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 12:19
StoryEditor
Frisco zwiększa liczbę klientów, przychody i średni koszyk. Jednak do strategicznego celu wciąż daleko

W trzecim kwartale bieżącego roku sprzedaż Frisco wyniosła 140 mln zł. Oznacza to wzrost o ok. 14,6 proc. względem analogicznego okresu przed rokiem, kiedy sprzedaż kształtowała się na poziomie 122 mln zł.

Grupa Eurocash podała, że wzrostowi przychodów Frisco w minionym kwartale towarzyszyło zwiększenie liczby aktywnych klientów e-sklepu o 10 proc. rok do roku. Natomiast średn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2025 / 20:19
StoryEditor
Sieć SPAR Group przepaliła w Polsce ponad 750 mln zł. "Przeklęty biznes" pokonał Afrykanerów w naszym kraju?
Supermarket sieci Eurospar

SPAR Polska przez pięć lat pod kontrolą południowoafrykańskiego SPAR Group znalazł się w najpoważniejszym kryzysie finansowym w swojej historii. Spółka generowała około 100 mln zł straty rocznie, co ostatecznie dało ponad 750 mln zł negatywnego wyniku. Globalny koncern prowadzący markę SPAR m.in. w Afryce i Irlandii – nie poradził sobie z polską specyfiką rynku, nie wykorzystał potencjału lokalizacji, popełnił szereg błędów operacyjnych i nie zdołał odbudować pozycji sklepów po przejęciu sieci Piotr i Paweł.

Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, komentując porażkę Afrykańskiego SPAR Group, po której przejął licencję na markę SPAR w Polsce podkreśla, że nie zawiniła sama marka, ale sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. listopad 2025 02:25