03.12.2019 / 12:29
StoryEditor

Globalna sprzedaż żywności online będzie rosła do 2024 r. w tempie 14,1 proc. rocznie [RAPORT]

Punkt odbioru zakupów Walmart Online Grocery Pickup (fot. mat. prasowe)
Globalni liderzy detalu spożywczego bardzo aktywnie rozwijają ofertę e-commerce, zarówno poszerzając asortyment, jak i rozwijając logistykę dostaw zamówień. W ostatnim kwartale byliśmy świadkami wielu inicjatyw w tym zakresie. Rozwój sprzedaży żywności online pozostanie w najbliższych pięciu latach priorytetem detalistów – raport Edge by Ascential.

Inwestycje w kanał e-commerce skutkują szybkim wzrostem sprzedaży – tempo tego wzrostu będzie w najbliższych pięciu latach znacznie wyższe niż w przypadku kanału offline, a głów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2025 / 18:26
StoryEditor
Netto Polska z inwestycyjną ofensywą. Nowe sklepy, nowy format i bardzo ambitne plany

Netto Polska koncentruje się na modernizacji istniejących sklepów, a jednocześnie uruchamia nowe dyskonty. W 2025 roku sieć przeprowadziła 133 modernizacje i uruchomiła 19 placówek, a do końca roku planowane są jeszcze dwa otwarcia. To Działania te stanowią ważny element strategii Aspire’28, której celem jest osiągnięcie poziomu 1000 nowoczesnych sklepów w Polsce do 2028 roku.

Blisko 200 placówek w koncepcie Netto 4.0

W mijającym roku 133 sklepy przeszły modernizację do konceptu Netto 4.0 – 93 w wersji light i 40 w pełnym formacie. Dzięki temu już p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 13:55
StoryEditor
Rafał Brzoska: Amazon zrzucił bombę! Koncern obniża opłaty dla sprzedawców. To zmieni rynek e-commerce
(fot. Szytterstock/za Linkedin)

Amazon zdecydował się na największe w swojej historii cięcia opłat dla sprzedawców w Europie. Decyzja wywołała poruszenie w branży. Sprawę skomentował nawet Rafał Brzoska, prezes InPostu. Czy rynek marketplace już wkrótce zmieni się nie do poznania?

Amazon zdecydował się na jeden z największych pakietów obniżek opłat w historii firmy – informuje Reuters. Zmiany obejmują pięć kluczowych rynków europejskich – Niemcy, Francję,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. grudzień 2025 05:20