10.09.2021/11:08

Glovo mocno zainwestuje w rozwój usługi subskrypcji zakupów Glovo Prime w Polsce

W lipcu br. firma Glovo uruchomiła w Polsce swoją usługę Glovo Prime. Operator zapewnia, że liczba użytkowników, którzy z niej korzystają dynamicznie rośnie. Teraz firma zdecydowała, że czas na dodatkowe inwestycje, które pozwolą zebrać z rynku nowych klientów.

Glovo Prime, czyli usługa miesięcznego abonamentu na nielimitowane dostawy obejmuje już ponad 6000 partnerów w 11 miastach, a wachlarz specjalnych promocji kierowanych do subskrybentów jest bardzo szeroki. Glovo przygotowało teraz specjalną ofertę dla nowych użytkowników „Pierwszy miesiąc za darmo”, która sprawia, że usługi dostaw są jeszcze bardziej dostępne. To także oznacza wielomilionowe wydatki na akwizycję nowych użytkowników aplikacji i usługi subskrypcji zakupów.

- Stale pracujemy nad ulepszeniem działania aplikacji. Glovo Prime to wyjście naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Polacy bardzo polubili nasze usługi abonamentowe, chętnie korzystają z nielimitowanych dostaw oraz ofert przygotowanych specjalnie dla subskrybentów. Stale poszerzamy bazę partnerów, by oferta Glovo odpowiadała nawet bardziej wymagającym użytkownikom - mówi Carlos Silvan, menedżer generalny Glovo na Polskę.

Glovo Prime z super ofertą

Prime to elastyczna usługa abonamentowa, która gwarantuje nieograniczoną darmową dostawę oraz szeroki wachlarz ofert specjalnych. Teraz Glovo przygotowało specjalną ofertę dla nowych użytkowników, którzy przez pierwszy miesiąc nie płacą za usługę. W ten sposób firma daje możliwość zapoznania się z ofertą bez konieczności ponoszenia żadnych opłat.

- Akcja „Pierwszy miesiąc za darmo” to odpowiedź na duże zainteresowanie Glovo Prime już w pierwszych tygodniach od uruchomienia. Mile zaskoczyła nas popularność tej usługi, która nieustannie i bardzo dynamicznie poszerza grono zadowolonych użytkowników. Jesteśmy przekonani, że po skorzystaniu z promocyjnej oferty, użytkownicy będą kontynuować abonament także po okresie próbnym – dodaje Jakub Sobczak, Country Growth & Marketing Manager Glovo w Polsce.

Subskrypcja zakupów rośnie

Sklepy oraz punkty partnerskie objęte pakietem, zostały wyróżnione w aplikacji fioletowym znaczkiem. Po dwóch miesiącach obecności na polskim rynku, Glovo Prime obejmuje już ponad 6000 partnerów, wśród których są nie tylko restauracje, ale też znane i lubiane sieci supermarketów, kawiarnie, czy punkty usługowe. Po okresie promocyjnym opłata abonamentowa wynosi jedyne 15,99 zł miesięcznie. Z usług Glovo Prime można zrezygnować w dowolnej chwili, bez konieczności dodatkowych formalności, co daje użytkownikom maksymalny komfort korzystania z aplikacji bez większych zobowiązań. Obejmuje dostawy z 11 miast na terenie całej Polski, a lista sklepów i punktów partnerskich zależna jest od lokalizacji użytkownika.

Założona w Barcelonie firma działa w ponad 1000 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, i Afryce Subsaharyjskiej. Glovo ma ponad 3,8 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 58 000 aktywnych kurierów i ponad 89 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie. Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku przejmując PizzaPortal. Już teraz z usługi można skorzystać w 87 miastach w Polsce

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także