24.01.2017/14:08

Grupa Beiersdorf zwiększa sprzedaż

Sprzedaż Grupy Beiersdorf wzrosła w 2016 r. o 3,2 proc. w ujęciu organicznym oraz o 1 proc. w ujęciu nominalnym – z 6,686 mld do 6,752 mld euro. Segment konsumencki poprawił wyniki sprzedaży o 3,3 proc. Swój wkład we wzrost miała każda z trzech kluczowych marek koncernu ‒ Nivea, Eucerin oraz La Prairie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.