24.01.2017 / 14:08
StoryEditor

Grupa Beiersdorf zwiększa sprzedaż

(materiały prasowe)
Sprzedaż Grupy Beiersdorf wzrosła w 2016 r. o 3,2 proc. w ujęciu organicznym oraz o 1 proc. w ujęciu nominalnym – z 6,686 mld do 6,752 mld euro. Segment konsumencki poprawił wyniki sprzedaży o 3,3 proc. Swój wkład we wzrost miała każda z trzech kluczowych marek koncernu ‒ Nivea, Eucerin oraz La Prairie.

 – 2016 był kolejnym udanym rokiem, w ciągu którego osiągaliśmy coraz lepsze wyniki aż do bardzo udanego czwartego kwartału. Wzrosty sprzedaży oraz zdobyte udziały w rynku świad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 58% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 11:32
StoryEditor
InPost po cichu rozstawia lodówkomaty w kolejnych miastach. Projekt nabierze przyspieszenia? [TYLKO U NAS]
Na zdj. lodówkomat InPostu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Paczkomaty dla żywności, czyli lodówkomaty, to projekt InPostu, który zadebiutował na niewielką skalę w 2018 r. i spokojnie czekał na lepsze czasy, które być może właśnie dla niego nadchodzą. Jak bowiem dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, liczba miast z lodówkomatami wzrosła ostatnio z czterech do 14.

- Na tym etapie nie będziemy szerzej komentować tego tematu. Mogę tylko powiedzieć, że jako lider rynku dostaw dla e-commerce testowaliśmy, testujemy i będziemy testować cały wa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2024 / 12:18
StoryEditor
Frisco inwestuje w sztuczną inteligencję! AI ma pomóc firmie lepiej rozumieć klientów i pomagać im w zakupach
Magazyn Frisco (fot. Mat. Prasowe)
Grupa Eurocash, właściciel sklepu internetowego Frisco.pl podkreśla sprawność operacyjną swojej platformy, która niemal 100 proc. zamówień realizuje w komplecie i w terminie wskazanym przez klienta. To efekt wdrożonych technologii.

Odsetek kompletnych zamówień wyniósł 97,2 proc. Mógłby być on jeszcze wyższy, gdyby w przypadku braku danego towaru Frisco dostarczało zamienniki, ale spółka podkreśla, że celow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 09:50