20.05.2022 / 14:04
StoryEditor

Grupa Blix zatrudniła Karola Kamińskiiego na stanowisku Web Services Directora

Karol Kamiński Web Services Director w Grupie Blix (Blix)
Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl. Kreuje i wdraża kluczowe projekty budujące jego wzrost, również w nowych kierunkach umożliwiających skalowanie zasięgu i produktu reklamowego dla klientów branż retail oraz FMCG. Odpowiada za identyfikację strategicznych obszarów rozwoju działalności firmy w Polsce i poza jej granicami.

Karol Kamiński jest uznawany w Polsce za jednego z najbardziej doświadczonych ekspertów w obszarze digitalizacji gazetek.  Pracując przez wiele lat w spółce AdRetail, ostatnio j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 19:31
StoryEditor
Innowacyjny projekt Auchan zrewolucjonizuje sektor FMCG. Firma pokazała nowy projekt
Recyklomaty w Auchan
W dwóch marketach sieci Auchan w Łodzi, firmy Auchan, Remodis oraz Tetra Pak realizują pilotażowy projekt, gdzie stanęły nowoczesne automaty kaucyjne, które oprócz opakowań ze szkła, plastiku i metalu przyjmują także kartony po żywności płynnej. Projekt pokazuje, że zbiórka szerokiej gamy opakowań po żywności w ramach spójnego systemu kaucyjnego pozwoli stworzyć gospodarkę obiegu zamkniętego i zrealizować cele zbiórki oraz recyklingu dla tego rodzaju opakowań.

Pilotaż projektu Auchan, Remodis i Tetra Pak będzie kontynuowany w wybranych marketach Auchan w Łodzi przez kolejnych 12 miesięcy. Na terenie dwóch sklepów uruchomione zostały n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 17:22
StoryEditor
Dlaczego kajzerka nie drożeje mimo podwyżki VAT-u na żywność? Dziwna promocja w Biedronce
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Etykieta cenowa kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Kajzerki w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Były 33 grosze, a po przywróceniu 5 proc. VAT-u na żywność pozostały nadal 33 grosze, tyle że w promocji. Mowa o cenie kajzerki w sieci sklepów Biedronka przed i po zdjęciu tarczy antyinflacyjnej. Pozostaje pytanie, skoro jest promocja, to kiedy było drożej i dlaczego nie może być drożej?

Na podstawie cen kajzerki można przejść niezłą lekcję ekonomii. Jest tu koncepcja niewidzialnej ręki rynku, polityka fiskalna państwa i wreszcie wzajemne oddziaływanie konkuren...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 20:28