02.02.2021/08:27

Grupa CCC raportuje skokowy wzrost przychodów w kanale online. W styczniu było to już 78 proc. sprzedaży ogółem

Grupa CCC zakończyła IV kwartał 2020/21 roku, uwzględniający styczeń 2021 r., wynikiem sprzedażowym zbliżonym do ubiegłorocznego. W tym czasie przychody wyniosły blisko 2 mld zł. Przedłużającym się lockdownom na wielu rynkach działalności Grupy towarzyszył dynamiczny wzrost e-commerce, o 84 proc. rdr, a w samym styczniu ponad 78 proc. sprzedaży pochodziło z kanałów online.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także