12.05.2022/08:24

Grupa Eurocash poprawia wyniki. Motorem wzrostu sprzedaży są Arhelan, Duży Ben i Frisco

Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Eurocash w pierwszym kwartale 2022 r. wyniosły  6,53 mld zł i były o ponad 12 proc. wyższe niż w analogicznym okresie 2021 r. Wyższą sprzedaż osiągnięto w każdym formacie dystrybucji segmentu hurtowego oraz w segmencie detalicznym. Grupa zawdzięcza to głównie przejęciu sieci Arhelan, zaś motorem wzrostu sprzedaży w segmencie "Projekty" była dalsza ekspansja Frisco i sieci Duży Ben.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także