Grupa Eurocash poprawia wyniki. Motorem wzrostu sprzedaży są Arhelan, Duży Ben i Frisco
Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Eurocash w pierwszym kwartale 2022 r. wyniosły 6,53 mld zł i były o ponad 12 proc. wyższe niż w analogicznym okresie 2021 r. Wyższą sprzedaż osiągnięto w każdym formacie dystrybucji segmentu hurtowego oraz w segmencie detalicznym. Grupa zawdzięcza to głównie przejęciu sieci Arhelan, zaś motorem wzrostu sprzedaży w segmencie "Projekty" była dalsza ekspansja Frisco i sieci Duży Ben.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
13