Grupa Maxima uruchamia w Polsce e-sklep Barbora. Firma zatrudni blisko 500 osób
Już wkrótce działalność w Polsce rozpocznie internetowy sklep spożywczy Barbora, należący do litewskiej Grupy Maxima, która jest właścicielem m.in. sieci Stokrotka. Barbora to największy podmiot na rynku e-grocery w krajach bałtyckich. W ofercie nowego e-sklepu Babora.pl znajdą się produkty spożywcze i artykuły codziennego użytku, a jako pierwsi będą mogli składać zamówienia mieszkańcy Warszawy.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
07.02.2021
Wrażenia z pierwszych zakupów w supermarkecie internetowym Barbora.pl:
1) intuicyjność i łatwość poruszania się po e-sklepie bez szału; moje pierwsze zakupy trwały ponad godz. Ale była to cena za przejrzenie całej oferty. Liczę, że następnym razem pójdzie mi lepiej;
2) asortyment produktów nie jest zbyt bogaty (jak na supermarket), ale zakładam, że z czasem będzie lepiej. Wielkim rozczarowaniem jest to, że w ofercie Barbory (będącej własnością litewskiego koncernu MAXIMA) nie ma ani jednego produktu z Litwy. Wielka szkoda, bo litewska żywność jest znakomita, zwłaszcza sery twarogowe, ciemne chleby, kiełbasy, śledzie. Kto próbował, ten wie o czym mowa. Z chleb litewski z piekarni Grzybki jest litewski tylko z nazwy;
3) ceny wielu artykułów na duży plus – oby tylko udało się je utrzymać;
4) jakość produktów świeżych na dobrym poziomie, z wyjątkiem bananów, które po 2 dniach w temperaturze pokojowej prawie całkowicie zbrązowiały. A banany były jednym z kilku wabików cenowych: 1,99 zł/kg (były, bo albo się skończyły, albo zostały wycofane z powodu przyspieszonego rozkładu – najwyraźniej przemarzły w transporcie). Myślę, że w marketach MAXIMY (licznych w krajach nadbałtyckich) taka wtopa byłaby nie do pomyślenia;
5) dostępność terminów dostawy niestety słaba: zakupy zrobiłem w poniedziałek wieczorem (I tydz. lutego), a dostawę mogłam zarezerwować dopiero na piątek. Ale przynajmniej kurier był punktualny i uprzejmy, a zakupy przyzwoicie zapakowane.
Podsumowując, okazało się że, moje oczekiwania wobec Barbory były zbyt wygórowane, głównie z powodu wcześniejszych doświadczeń i wrażeń z zakupów dokonywanych w sklepach MAXIMA (od X po Hyper), które są nowoczesne, estetyczne, czyste i przyjazne dla klientów (tylko pozazdrościć). Pomimo moich krytycznych uwag udzielam im kredytu zaufania, licząc na nową jakość w naszym przaśnym handlu spożywczym. -
31.01.2021
Hitem to by było jak by wprowadzili produkty ze "swojego" rynku.
4