14.01.2021/10:22

Grupa Maxima uruchamia w Polsce e-sklep Barbora. Firma zatrudni blisko 500 osób

Już wkrótce działalność w Polsce rozpocznie internetowy sklep spożywczy Barbora, należący do litewskiej Grupy Maxima, która jest właścicielem m.in. sieci Stokrotka. Barbora to największy podmiot na rynku e-grocery w krajach bałtyckich. W ofercie nowego e-sklepu Babora.pl znajdą się produkty spożywcze i artykuły codziennego użytku, a jako pierwsi będą mogli składać zamówienia mieszkańcy Warszawy.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Skomand 07.02.2021

    Wrażenia z pierwszych zakupów w supermarkecie internetowym Barbora.pl:
    1) intuicyjność i łatwość poruszania się po e-sklepie bez szału; moje pierwsze zakupy trwały ponad godz. Ale była to cena za przejrzenie całej oferty. Liczę, że następnym razem pójdzie mi lepiej;
    2) asortyment produktów nie jest zbyt bogaty (jak na supermarket), ale zakładam, że z czasem będzie lepiej. Wielkim rozczarowaniem jest to, że w ofercie Barbory (będącej własnością litewskiego koncernu MAXIMA) nie ma ani jednego produktu z Litwy. Wielka szkoda, bo litewska żywność jest znakomita, zwłaszcza sery twarogowe, ciemne chleby, kiełbasy, śledzie. Kto próbował, ten wie o czym mowa. Z chleb litewski z piekarni Grzybki jest litewski tylko z nazwy;
    3) ceny wielu artykułów na duży plus – oby tylko udało się je utrzymać;
    4) jakość produktów świeżych na dobrym poziomie, z wyjątkiem bananów, które po 2 dniach w temperaturze pokojowej prawie całkowicie zbrązowiały. A banany były jednym z kilku wabików cenowych: 1,99 zł/kg (były, bo albo się skończyły, albo zostały wycofane z powodu przyspieszonego rozkładu – najwyraźniej przemarzły w transporcie). Myślę, że w marketach MAXIMY (licznych w krajach nadbałtyckich) taka wtopa byłaby nie do pomyślenia;
    5) dostępność terminów dostawy niestety słaba: zakupy zrobiłem w poniedziałek wieczorem (I tydz. lutego), a dostawę mogłam zarezerwować dopiero na piątek. Ale przynajmniej kurier był punktualny i uprzejmy, a zakupy przyzwoicie zapakowane.
    Podsumowując, okazało się że, moje oczekiwania wobec Barbory były zbyt wygórowane, głównie z powodu wcześniejszych doświadczeń i wrażeń z zakupów dokonywanych w sklepach MAXIMA (od X po Hyper), które są nowoczesne, estetyczne, czyste i przyjazne dla klientów (tylko pozazdrościć). Pomimo moich krytycznych uwag udzielam im kredytu zaufania, licząc na nową jakość w naszym przaśnym handlu spożywczym.

  • AdiWawa 31.01.2021

    Hitem to by było jak by wprowadzili produkty ze "swojego" rynku.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także