20.01.2017/13:02

Grupa Metro rusza z programem dla handlowych start-upów

Grupa Metro we współpracy z Techstars uruchamia pierwszy program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego. Celem projektu jest rozwój rozwiązań cyfrowych dla sektora handlu. Do programu poszukiwane są start-upy rozwijające produkty i usług technologiczne, które wspierają procesy biznesowe w sektorze detalicznym, lub które wzmacniają relacje z klientami i przenoszą ich w erę cyfrową.

12 czerwca 2017 roku ruszy nowy program akceleracyjny prowadzony przez Grupę Metro (w Polsce działającą pod marką Makro) we współpracy z firmą Techstars, skierowany do start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego. Celem programu ,,Metro Accelerator powered by Techstars” jest wsparcie rozwoju innowacyjnych rozwiązań, mogących usprawnić procesy biznesowe w handlu detalicznym. Każda z dziesięciu wybranych do programu firm otrzyma ofertę inwestycyjną wartą 120 000 euro. Aplikacje do programu można składać do 12 marca 2017 roku.

Grupa Metro w sprawdzonej formule współpracy z firmą Techstars uruchamia nowy program dla start-upów, prowadzony pod szyldem „Metro Accelerator”, którego celem jest rozwój rozwiązań cyfrowych dla sektora handlu detalicznego. Program „Metro Accelerator for Retail powered by Techstars” uzupełnia działający już z sukcesami od dwóch lat program akceleracyjny dla rozwiązań cyfrowych adresowanych do sektora Horeca (hoteli, restauracji oraz usług cateringowych).

Nowy program rusza 12 czerwca 2017 w Berlinie. Jest on zaadresowany do start-upów oferujących innowacyjne rozwiązania cyfrowe dla niezależnych sklepów detalicznych, które stanowią kluczową grupę kliencką Metro. Na przestrzeni trzech miesięcy programu w Berlinie doświadczeni mentorzy i eksperci będą wspierać dziesięć wyselekcjonowanych start-upów z całego świata w celu ulepszenia ich modelu biznesowego oraz zaistnienia na rynku. Program „METRO Accelerator for Retail powered by Techstars” jest pierwszych akceleratorem, który w usystematyzowany sposób promuje rozwiązania cyfrowe dla niezależnych sklepów detalicznych (B2B2C).

Do programu poszukiwane są start-upy rozwijające produkty i usług technologiczne, które wspierają procesy biznesowe w sektorze detalicznym, lub które wzmacniają relacje z klientami i przenoszą ich w erę cyfrową. Poszukiwane aplikacje cyfrowe mają zapewnić przyszłe sukcesy klientom Metro. Poszukiwane są rozwiązania dla kiosków, lokalnych sklepów detalicznych, stacji paliw, sklepów z dostawą, jak również dla franczyzowych sieci detalicznych.

Już od teraz do 12 marca 2017 zainteresowane start-upy z całego świata (w tym również start-upy z Polski) mogą zgłaszać swój udział poprzez stronę internetową retail.metroaccelerator.com, gdzie należy wypełnić kwestionariusz zgłoszeniowy oraz opcjonalnie dodać video. Cały proces aplikacyjny odbywa się w języku angielskim. Podczas wywiadów telefonicznych oraz bezpośrednich spotkań z doświadczonym jury złożonym z inwestorów oraz mentorów zostanie wyselekcjonowanych 10 najbardziej obiecujących start-upów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.