20.01.2017 / 13:02
StoryEditor

Grupa Metro rusza z programem dla handlowych start-upów

(materiały własne)
Grupa Metro we współpracy z Techstars uruchamia pierwszy program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego. Celem projektu jest rozwój rozwiązań cyfrowych dla sektora handlu. Do programu poszukiwane są start-upy rozwijające produkty i usług technologiczne, które wspierają procesy biznesowe w sektorze detalicznym, lub które wzmacniają relacje z klientami i przenoszą ich w erę cyfrową.

12 czerwca 2017 roku ruszy nowy program akceleracyjny prowadzony przez Grupę Metro (w Polsce działającą pod marką Makro) we współpracy z firmą Techstars, skierowany do start-u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
16.12.2025 / 15:11
StoryEditor
Lewiatan uspokaja po ogłoszeniu strategii Eurocashu: Robimy swoje!
Pozostajemy przy naszym modelu funkcjonowania - zapewnia zarząd sieci Lewiatan

Nie milkną echa po publikacji nowej strategii Grupy Eurocash na lata 2026-2027. Eksperci rynkowi ocenili ją dość krytycznie, podobnie zareagowała giełda. Zarząd sieci Lewiatan postanowił uspokoić swoich franczyzobiorców.

W artykule przeczytasz:

  • Lewiatan o strategii Grupy Eurocash
  • Strategia działania sieci Lewiatan
  • Kto jest wiodącym dostawcą dla Lewiatana? 
  • Ile sklepów ma Lewiatan?
...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 13:54
StoryEditor
Agentic AI zmienia handel. Czy autonomiczni agenci zdefiniują rynek na nowo?
Agentic AI w handlu. Jak autonomiczni agenci zmieniają zakupy i biznes? (fot. Shutterstock)

Sztuczna inteligencja przestaje być wyłącznie wsparciem dla człowieka i coraz częściej działa w jego imieniu. Nowa fala autonomicznych agentów zaczyna realnie wpływać na sposób robienia zakupów, zarządzania usługami i funkcjonowania firm. Jak daleko sięga ta zmiana i co oznacza dla handlu oraz konsumentów?

W ostatnich latach sztuczna inteligencja ewoluowała od narzędzia wspierającego człowieka do systemów zdolnych do samodzielnego podejmowania decyzji. W ten sposób powstała nowa k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 19:58