31.01.2020/19:37

Grupa Muszkieterów notuje solidny wzrost. Jak wypadły sieci Intermarche i Bricomarche w Polsce?

W 2019 roku należące do Grupy Muszkieterów marki Intermarché, Netto, Bricomarché, Bricorama, Brico Cash; Roady, Rapid Pare-Brise i American Car Wash odnotowały wzrost na poziomie 2,2 proc. (bez kosztów paliwa) i + 2,1 proc. (po uwzględnieniu kosztów paliwa).

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • joanna 27.12.2020

    Prosze o kontakt. Interesuje sie franczyza tej sieci. mail.dla.pracodawcy@gmail.com

  • Wyrolowany 01.02.2020

    Grupa Muszkieterów to dno. Ich system franczyzowy to wypracowany proces wciagania do grupy a później zostawiania franczyzobiorcy na lodzie z wielomilionowymi długami.
    Bo przecież zarabiać musi FRANCJA a nie polski przedsiębiorca. Polaczki dla Francuzów są jak niewolnicy.
    Nie ma dla nich miejsca w Polsce. Wy..nocha z Polski

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.