18.12.2018/10:51

Grupa Muszkieterów zapowiada dynamiczny rozwój sprzedaży internetowej

Kilka sklepów Intermarche oferuje możliwość zamówienia produktów spożywczych przez internet z możliwością odbioru ich na miejscu w sklepie. Teraz sieć Bricomarche oferująca asortyment produktów dla domu i ogrodu zapowiada dynamiczny rozwój sprzedaży przez internet. W pierwszych kilku placówkach usługa ruszy już w 2019 r.

Rola sprzedaży internetowej w sektorze handlu systematycznie rośnie. Grupa Muszkieterów stara się, jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów. Właśnie w tym celu została uruchomiona usługa Intermarché Drive, która od 2015 roku obowiązuje w wybranych punktach marketów należących do sieci. Dzięki niej klienci mają możliwość zamówienia produktów przez Internet i odebrania ich w sklepie, w wyznaczonej do tego strefie odbioru – jest to usługa o nazwie Drive Light. To nie jedyna oferta, jaką Grupa Muszkieterów zapewnia w ramach zakupów online. Od październiku 2016 roku, w sklepie Intermarché w Katowicach, przy ul. Armii Krajowej 188 jest dostępna usługa Drive Accueil, w przypadku której zamówione wcześniej produkty można odebrać w sklepie, w punkcie obsługi klienta.

– Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jaką trudnością może być wygospodarowanie chwili wolnego czasu, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Dlatego zachęcamy do korzystania z usługi Intermarché Drive i odwiedzenia strony  drive.intermarche.pl – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

W przyszłym roku usługa Drive będzie dostępna także w przypadku wybranych sklepów Bricomarché. Co  więcej, w kolejnych latach to rozwiązanie będzie wprowadzane w kolejnych kilkudziesięciu miastach rocznie. W fazie testów jest również funkcja, która pozwoli klientom sprawdzać dostępność danych towarów i ich cen przez stronę internetową Bricomarché. Celem tych działań jest wyjście naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów, dla których wygoda i oszczędność czasu to bardzo istotne, życiowe aspekty.

Z roku na rok Polacy coraz bardziej przekonują się do robienia zakupów przez  Internet. Z raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że odsetek internautów, którzy decydują się na zakupy w Internecie wynosi obecnie 56 proc. i jest to wzrost o 2 punkty procentowe w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Polacy cenią sobie każdą chwilę, którą mogą przeznaczyć na czas wolny, właśnie dlatego główną motywacją do zakupów w sieci jest elastyczność i całodobowa możliwość składania zamówień online. Takim argumentem posłużyło się aż 87 proc. ankietowanych konsumentów, co w porównaniu z wynikami badania w 2017 roku oznacza wzrost o 5 pkt. proc.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Noname 01.01.2019

    Grupa Muszkieterów to dno. Załatwili mnóstwo ludzi, zostawiając ich na lodzie. To piramida finansowa na której zarabiać ma FRANCJA I starzy wyjadacze.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.