Grupa Muszkieterów zapowiada dynamiczny rozwój sprzedaży internetowej
Kilka sklepów Intermarche oferuje możliwość zamówienia produktów spożywczych przez internet z możliwością odbioru ich na miejscu w sklepie. Teraz sieć Bricomarche oferująca asortyment produktów dla domu i ogrodu zapowiada dynamiczny rozwój sprzedaży przez internet. W pierwszych kilku placówkach usługa ruszy już w 2019 r.
Rola sprzedaży internetowej w sektorze handlu systematycznie rośnie. Grupa Muszkieterów stara się, jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów. Właśnie w tym celu została uruchomiona usługa Intermarché Drive, która od 2015 roku obowiązuje w wybranych punktach marketów należących do sieci. Dzięki niej klienci mają możliwość zamówienia produktów przez Internet i odebrania ich w sklepie, w wyznaczonej do tego strefie odbioru – jest to usługa o nazwie Drive Light. To nie jedyna oferta, jaką Grupa Muszkieterów zapewnia w ramach zakupów online. Od październiku 2016 roku, w sklepie Intermarché w Katowicach, przy ul. Armii Krajowej 188 jest dostępna usługa Drive Accueil, w przypadku której zamówione wcześniej produkty można odebrać w sklepie, w punkcie obsługi klienta.
– Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jaką trudnością może być wygospodarowanie chwili wolnego czasu, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Dlatego zachęcamy do korzystania z usługi Intermarché Drive i odwiedzenia strony drive.intermarche.pl – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
W przyszłym roku usługa Drive będzie dostępna także w przypadku wybranych sklepów Bricomarché. Co więcej, w kolejnych latach to rozwiązanie będzie wprowadzane w kolejnych kilkudziesięciu miastach rocznie. W fazie testów jest również funkcja, która pozwoli klientom sprawdzać dostępność danych towarów i ich cen przez stronę internetową Bricomarché. Celem tych działań jest wyjście naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów, dla których wygoda i oszczędność czasu to bardzo istotne, życiowe aspekty.
Z roku na rok Polacy coraz bardziej przekonują się do robienia zakupów przez Internet. Z raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że odsetek internautów, którzy decydują się na zakupy w Internecie wynosi obecnie 56 proc. i jest to wzrost o 2 punkty procentowe w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Polacy cenią sobie każdą chwilę, którą mogą przeznaczyć na czas wolny, właśnie dlatego główną motywacją do zakupów w sieci jest elastyczność i całodobowa możliwość składania zamówień online. Takim argumentem posłużyło się aż 87 proc. ankietowanych konsumentów, co w porównaniu z wynikami badania w 2017 roku oznacza wzrost o 5 pkt. proc.
1 komentarz
-
01.01.2019
Grupa Muszkieterów to dno. Załatwili mnóstwo ludzi, zostawiając ich na lodzie. To piramida finansowa na której zarabiać ma FRANCJA I starzy wyjadacze.
5