25.11.2016 / 14:28
StoryEditor

Grupa Otmuchów zmienia strategię. PWC Odra jednak nie idzie na sprzedaż

Grupa Otmuchów w tym roku rozpoczeła sprzedaż produktów pod marką Angry Birds (fot. materiały prasowe)
Grupa Otmuchów dokonała znaczących zmian w swojej strategii rozwoju ogłoszonej pół roku temu. Kluczowa zmiana dotyczy podejścia do spółki zależnej PWC Odra. Wcześniej dystrybucyjną spółkę wystawiono na sprzedaż, jednak teraz zdecydowano o pozostawieniu jej w strukturach grupy. W nowej strategii Otmuchowa ważną rolę odegrać ma właśnie zaniedbany w ostatnich latach brand Odra, który w przyszłości stanowić będzie przeciwwagę dla prowadzonej przez firmę produkcji private label.

O szczegółach nowej strategii poinformował w piątek Przemysław Danowski, który w październiku zamienił miejsce w radzie nadzorczej spółki na pełnienie obowiązków prezesa Ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 12:36
StoryEditor
Polomarket stawia na personalizację. Sieć inwestuje w rozwiązanie, które ma ją "zbliżyć" do klientów
Sieć Polomarket chce ”zbliżyć” się do klientów inwestując w nowy system CRM (fot. materiały prasowe)

Sieć supermarketów Polomarket wprowadziła zaawansowany, zintegrowany system CRM, który ma zrewolucjonizować sposób komunikacji z klientami. Zamiast uniwersalnych komunikatów, sieć stawia teraz na pełną personalizację w tym treści, promocje i kupony rabatowe dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Nowy rozwiązanie zastąpiło dotychczasowe narzędzia, umożliwiając tworzenie spójnej komunikacji w wielu kanałach – przede wszystkim w aplikacji mobilnej sieci Polomark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 08:00
StoryEditor
Smyk w rozkroku. Spółka chce jednocześnie redukować dług i dzielić się zyskiem z inwestorami
Smyk chce wypłacać dywidend i spłacać dług jednocześnie. Jak chce to zrobić? (fot. materiały prasowe)

Grupa Smyk wchodzi na warszawską giełdę z planem, który łączy finansową dyscyplinę z ambicją ekspansji. Spółka zamierza z emisji akcji pozyskać 150 mln zł i przeznaczyć je głównie na redukcję zadłużenia. Co sprawia, że prezes decyduje się na czteroletni lock-up, a inwestorzy już dziś pytają o przyszłą dywidendę?

Grupa Smyk Holdingwchodzi w kluczową fazę swojej pierwszej oferty publicznej (IPO) na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Spółka ma zadebiutować na warszawskim parkiec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. październik 2025 10:29