Grzegorz Mech, strategic insight manager GfK prelegentem IV Kongresu Mięsnego 2019
Grzegorz Mech, strategic insight manager w Instytucie Badania Opinii GfK Polonia, wygłosi prelekcję „Dbałość o zdrowie czy moda? Mięso i wędliny w dobie produktów bio/eco/fit” w trakcie IV Kongresu Mięsnego, który odbędzie 28 lutego 2019 r. w Warszawie.
Grzegorz Mech ma ponad 10 letnie doświadczenie w badaniach rynku fmcg i ponad 25 letnie w sprzedaży. Jest ekspertem w dziedzinach tworzenia strategii sprzedaży, zarządzania zespołami handlowymi i współpracy z sieciami handlowymi. W GfK Polonia pracuje od 2009 roku.
Głównym celem Kongresu Mięsnego jest dostarczenie uczestnikom, czyli przede wszystkim czołowym producentom i przetwórcom mięsa oraz przedstawicielom handlu, rzetelnej wiedzy na temat kondycji rynku, najważniejszych trendów, innowacji i perspektyw branży. Szczególny nacisk kładziemy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów. Chcemy podnosić poziom rozeznania biznesowego i wspierać menadżerów w drodze do sukcesu na trudnym rynku mięsa.
KLIKNIJ TUTAJ I ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES MIĘSNY 2019!
1