Guillaume de Colonges wyznacza strategiczne priorytety dla belgijskiego Carrefoura
Nowy szef Carrefour Belgia zapowiada nową strategię działania sieci i reorganizuje zarząd, aby dostosować jego skład do aktualnych priorytetów. Zmiany personalne wejdą w życie 1 listopada – informuje Retail Detail.
Guillaume de Colonges, dyrektor zarządzający na Europę Północną i Wschodnią sieci Carrefour, jest przekonany, że belgijski oddział sieci powinien koncentrować się na rozwoju omnichannel, zwiększaniu oferty produktów lokalnych, a także powinien zwiększać spójność i elastyczność działania. W związku z ustaleniem nowych priorytetów menedżer zreorganizował miejscowy zarząd. Na stanowisko sekretarza generalnego wyznaczony został Geoffroy Gersdorff, który był dotychczas dyrektorem ds. eksploatacyjnych sieci hipermarketów. Jego zadaniem będzie wdrażanie nowej strategii sieci w Belgii.
Dotychczas bieżącym zarządzaniem siecią sklepów zajmowały się trzy osoby. Obecnie do tego zadania wyznaczony został jeden dyrektor ds. operacyjnych (COO), Hilde Decadt. Były dyrektor ds. ekspansji i nieruchomości Steven Boel będzie odpowiadał za placówki własne Carrefour, a Giosino Cornacchia za sklepy franczyzowe. Obaj będą podlegać bezpośrednio Geoffroyowi Gersdorffowi.
David Kestermans zajmie się marketingiem, a Gilles Ballot będzie odpowiadał za logistykę i zakupy – ten ostatni był bliskim współpracownikiem Guillaume'a de Colonges w Polsce. Dyrektorem finansowym zostanie Francis Costenoble.
– Nasza organizacja stanie się bardziej wszechstronna. Uważamy za bardzo celowe ujednolicenie zarządu wszystkimi formatami sklepów. Ponadto staniemy się jeszcze bardziej belgijscy, do czego zmierzamy już od jakiegoś czasu. Z optymizmem patrzymy w przyszłość – skomentował zmiany rzecznik Baptiste Van Outryve.
Źródło: retaildetail.eu
8