10.04.2018/13:12

Gunnar Günther, prezes Kaufland Polska: Jakość oferty stała się szczególnie ważna przy dużej konkurencji w handlu

Wielowymiarowa jakość stała się szczególnie ważna przy dużej konkurencji, z jaką mamy do czynienia na polskim rynku. Sieci handlowe walczą o uwagę swoich klientów, osiągając coraz wyższy poziom obsługi. Zamierzamy w dalszym ciągu być pod tym względem liderem i mamy na to sposób, który oparty jest na umiejętnym i unikalnym połączeniu czterech wartości: jakości, różnorodności, ceny i prostoty – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska Markety.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

15 komentarzy

  • Pola 12.05.2023

    Obserwator a zarazem klient mieszkam parę kroków od marketu W Częstochowie Jagielońska robię tu zakupy i zaobserwowałam że personel jest źle traktowany popychany z jednego działu do drugiego na którym wcale się nie znają więc wykonują tą pracę wolno klienci się skarżą ustawiają się długie kolejki a menadżer sklepu przychodzi i jeszcze pogania te osoby w sposób nieludzki.Krzyczy przy klientach aby wzięli się do roboty a nie ruszali jak muchy w smole według mnie to już podchodzi pod mobing. Proszę zwrócić uwagę na osobny które zarządzają tym marketem.

  • Pracownik 01.02.2023

    Mobbing w sklepie Kaufland Legnica!! Proszę o interwencję! Kierownictwo udaje, że nic się nie dzieje, szuka kozłów ofiarnych.

  • Doris 15.10.2022

    Dziś w Kauflandzie w Dąbrowie Górniczej kupiłam udka z kurczaka bez kości o obniżonej cenie o 25% na którym była data do 15.10 chciałam oddać udka z kurczaka ale pani przy obsłudze klienta nie przyjęła produktu zapytałam ze jeżeli jest ważny tylko do dziś to powinna być zniżka.o 50% .Sklepy Lidl maja zniżki zawsze 50% na 50 ważnością do dwóch dni w Kaflandzie liczy się sprzedaz a nie klient

  • Jerzy 05.03.2021

    Szanowny Panie Prezesie Guenther
    Pisze Pan o trzech trzech aspektach działania Kauflandu:
    -jakość
    -wybór
    -cena
    Cenię Kaufland za te cechy ale w okresie dużego nasilenia pandemii kowidowej to zdecydowanie za mało. Brak mi najistotniejszego obecnie elementu. Chodzi mi o:
    - BEZPIECZEŃSTWO ZDROWOTNE KLIENTÓW
    Brak tego elementu w Pańskiej polityce owocuje tym, że część pracowników Kauflandu nie przestrzega podstawowych zasad unikania rozwoju pandemii.
    Przykład: wczoraj kolejny raz w markecie w centrum Będzina (42-500) nadzorował pracę kas automatycznych pracownik bez maseczki. Podchodził bez skrępowania do klientów na odległość mniej niż pół metra. To jest niedbalstwo z Pana strony. Proszę to zmienić.

  • Wkurzony 12.10.2020

    Czy jako osoba wynajmująca punkt w Kauflandzie i przez trzy miesiące z powodu covidu miałem zamknięte ty czy ja teraz muszę za te trzy miesiące płacić czynsz...
    Bo ponoć tak...
    Ciekawe to jest

  • Klient 19.08.2020

    Brudne ulepione koszyki ( te plastikowe) sanepid aż się prosi!

  • Obecnie na L4 18.07.2019

    W Sosnowcu dyrektor poleciał dyscyplinarnie +wysoka kara pieniezna nawet L4 mu nie pomogło teraz PIP zatrzesie Wrocławiem pierwszy proces już w rozpatrzeniu sądu kolejny leci do prokuratury. Mobbing na porządku dziennym wszystko zamiatane pod dywan. Polecam walczyć o swoje nie pozwolić traktować się jak śmiecia polecam nagrywać zaistniałe nieprzyjemne zajścia.

  • Julka 27.05.2019

    Nie lubię robić zakupów w sklepach "Kaufland" pomimo,że mam go tuż przy domu. Podczas kosmicznie szybkiej obsługi kasjerek jestem ciągle w stresie czy zdążę zabrać wszystkie zakupy. Bardzo często zostawiam część bo juz jest następny klient. Ludzie zmieńcie to !!!! Po co ten stres dla wszystkich ! Chciałam napisać o tym do ogólnej dyrekcji ..... ale niestety nigdzie adresu NIE MA.

  • była pracownica 31.07.2018

    Region łódzki, jedna wielka sitwa, ręka rękę myje.Gniazdo kołtunów sieradzkich.Pozwalniali dyrektorów regionalnych profesjonalistów, a zamienili na pospólstwo średniowieczne. Spójrzcie realnym okiem i porównajcie obecne wyniki marketów z wynikami przed dwoma laty i jaki był ich wizaż? Brud, nieład, i braki towarowe, kolejki to codzienność. Naprawdę nie ma się czym chwalić.

  • justyna 14.04.2018

    Żenada. Najpierw niech zajmą się pracowniksmi, których wykorzystują na maksa, płacami, które nie są adekwatne do wykonywanej pracy i kadrą zarządzającą ( dyrektor, wbl ) bo w wielu marketach mobbing jest na porządku dziennym a w razie skarg, problem zamiatany pod dywan. Kaufland zszedł na psy i tylko czekać aż znajdzie się odważny kto tym niemcom pokaże gdzie raki zimują.

  • Pracownik 11.04.2018

    Obsługa... Smiech na sali. Brak szcudla.dla pracownika. Ostatnia średnia to 11 osób w 3 miesiace ktore same odeszly po wieeelu latach pracy. Kiedyś chciało się tam pracować, dziś już nie ma chetnych! Sklep ok ale kadra do bani!

  • Pracownik 11.04.2018

    Ważna dla firmy jest jakość obsługi??? Serio??? To dlaczego na ladzie są 2 osoby na popołudnie i do tego muszą jeszcze ją wieczorem ogarnąć + piekarnia, bo tam nic ma nikogo, pracownik jest na rano na piekarni. A na ladzie jest mnóstwo roboty. 2 osoby to zdecydowanie za mało. Kaufland powinien na pierwszym miejscu zadbać o obsadę sklepu i o pracowników. Mówicie że klient jest najważniejszy? Gówno prawda!! Właśnie dużo klientów odchodzi od naszej lady właśnie przez małą liczbę obsługi. To powinien być priorytet. A nie większość osób na rano a na popołudnie 2 osoby bo tyle klientow nie ma, a nie ma ich właśnie przez to, wystarczy zapytać klienta. Kaufland + pracownik = 0 szacunku, każdy ma wszystko w dup

  • Obserwator. 11.04.2018

    Pięknie, to sie tylko mówi.Jest źle .Ludzie pracują ponad siły. W ciągłym biegu i stresie.A lada ....Dwie osoby na zmianie .Nakroić towar,wyłożyć, obslużyć,pilnować porządku. I jeszcze mówią, że wszystko źle. Może ktoś się za to w końcu weźmie.
    A

  • Olek 11.04.2018

    A to ciekawe? Szef mówi że jakość, różnorodność i cena a mi kupiec powiedział, że nic tylko cena bo klienci oczekują że w Kauflandzie kupią tanio :) No cóż, nie od dziś wiadomo, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

  • JESZCZE PRACOWNIK 11.04.2018

    NIE POLECAM PRACY DLA TEJ FIRMY PRACOWNIK PRACUJE NA 2-3 STOISKACH .FIRMA OBIECAŁA PODWYŻKI KTÓRYCH OCZYWIŚCIE NIE BYŁO PRACOWNICY SIĘ MASOWO ZWALNIAJĄ Z TEJ FIRMY DOBRZE TAM NIE JEST NIE POLECAM . STAWKI JAKIE SĄ WYPISYWANE ŻE RZEKOMO TYLE FIRMA PŁACI TO NIE PRAWDA PŁACĄ MNIEJ A MEDIALNIE PODAJĄ NIEPRAWDĘ .

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.