Gunnar Günther, prezes Kaufland Polska: Jakość oferty stała się szczególnie ważna przy dużej konkurencji w handlu
Wielowymiarowa jakość stała się szczególnie ważna przy dużej konkurencji, z jaką mamy do czynienia na polskim rynku. Sieci handlowe walczą o uwagę swoich klientów, osiągając coraz wyższy poziom obsługi. Zamierzamy w dalszym ciągu być pod tym względem liderem i mamy na to sposób, który oparty jest na umiejętnym i unikalnym połączeniu czterech wartości: jakości, różnorodności, ceny i prostoty – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska Markety.
Pozostało jeszcze 93% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15 komentarzy
-
12.05.2023
Obserwator a zarazem klient mieszkam parę kroków od marketu W Częstochowie Jagielońska robię tu zakupy i zaobserwowałam że personel jest źle traktowany popychany z jednego działu do drugiego na którym wcale się nie znają więc wykonują tą pracę wolno klienci się skarżą ustawiają się długie kolejki a menadżer sklepu przychodzi i jeszcze pogania te osoby w sposób nieludzki.Krzyczy przy klientach aby wzięli się do roboty a nie ruszali jak muchy w smole według mnie to już podchodzi pod mobing. Proszę zwrócić uwagę na osobny które zarządzają tym marketem.
-
01.02.2023
Mobbing w sklepie Kaufland Legnica!! Proszę o interwencję! Kierownictwo udaje, że nic się nie dzieje, szuka kozłów ofiarnych.
-
15.10.2022
Dziś w Kauflandzie w Dąbrowie Górniczej kupiłam udka z kurczaka bez kości o obniżonej cenie o 25% na którym była data do 15.10 chciałam oddać udka z kurczaka ale pani przy obsłudze klienta nie przyjęła produktu zapytałam ze jeżeli jest ważny tylko do dziś to powinna być zniżka.o 50% .Sklepy Lidl maja zniżki zawsze 50% na 50 ważnością do dwóch dni w Kaflandzie liczy się sprzedaz a nie klient
-
05.03.2021
Szanowny Panie Prezesie Guenther
Pisze Pan o trzech trzech aspektach działania Kauflandu:
-jakość
-wybór
-cena
Cenię Kaufland za te cechy ale w okresie dużego nasilenia pandemii kowidowej to zdecydowanie za mało. Brak mi najistotniejszego obecnie elementu. Chodzi mi o:
- BEZPIECZEŃSTWO ZDROWOTNE KLIENTÓW
Brak tego elementu w Pańskiej polityce owocuje tym, że część pracowników Kauflandu nie przestrzega podstawowych zasad unikania rozwoju pandemii.
Przykład: wczoraj kolejny raz w markecie w centrum Będzina (42-500) nadzorował pracę kas automatycznych pracownik bez maseczki. Podchodził bez skrępowania do klientów na odległość mniej niż pół metra. To jest niedbalstwo z Pana strony. Proszę to zmienić. -
12.10.2020
Czy jako osoba wynajmująca punkt w Kauflandzie i przez trzy miesiące z powodu covidu miałem zamknięte ty czy ja teraz muszę za te trzy miesiące płacić czynsz...
Bo ponoć tak...
Ciekawe to jest -
19.08.2020
Brudne ulepione koszyki ( te plastikowe) sanepid aż się prosi!
-
18.07.2019
W Sosnowcu dyrektor poleciał dyscyplinarnie +wysoka kara pieniezna nawet L4 mu nie pomogło teraz PIP zatrzesie Wrocławiem pierwszy proces już w rozpatrzeniu sądu kolejny leci do prokuratury. Mobbing na porządku dziennym wszystko zamiatane pod dywan. Polecam walczyć o swoje nie pozwolić traktować się jak śmiecia polecam nagrywać zaistniałe nieprzyjemne zajścia.
-
27.05.2019
Nie lubię robić zakupów w sklepach "Kaufland" pomimo,że mam go tuż przy domu. Podczas kosmicznie szybkiej obsługi kasjerek jestem ciągle w stresie czy zdążę zabrać wszystkie zakupy. Bardzo często zostawiam część bo juz jest następny klient. Ludzie zmieńcie to !!!! Po co ten stres dla wszystkich ! Chciałam napisać o tym do ogólnej dyrekcji ..... ale niestety nigdzie adresu NIE MA.
-
31.07.2018
Region łódzki, jedna wielka sitwa, ręka rękę myje.Gniazdo kołtunów sieradzkich.Pozwalniali dyrektorów regionalnych profesjonalistów, a zamienili na pospólstwo średniowieczne. Spójrzcie realnym okiem i porównajcie obecne wyniki marketów z wynikami przed dwoma laty i jaki był ich wizaż? Brud, nieład, i braki towarowe, kolejki to codzienność. Naprawdę nie ma się czym chwalić.
-
14.04.2018
Żenada. Najpierw niech zajmą się pracowniksmi, których wykorzystują na maksa, płacami, które nie są adekwatne do wykonywanej pracy i kadrą zarządzającą ( dyrektor, wbl ) bo w wielu marketach mobbing jest na porządku dziennym a w razie skarg, problem zamiatany pod dywan. Kaufland zszedł na psy i tylko czekać aż znajdzie się odważny kto tym niemcom pokaże gdzie raki zimują.
-
11.04.2018
Obsługa... Smiech na sali. Brak szcudla.dla pracownika. Ostatnia średnia to 11 osób w 3 miesiace ktore same odeszly po wieeelu latach pracy. Kiedyś chciało się tam pracować, dziś już nie ma chetnych! Sklep ok ale kadra do bani!
-
11.04.2018
Ważna dla firmy jest jakość obsługi??? Serio??? To dlaczego na ladzie są 2 osoby na popołudnie i do tego muszą jeszcze ją wieczorem ogarnąć + piekarnia, bo tam nic ma nikogo, pracownik jest na rano na piekarni. A na ladzie jest mnóstwo roboty. 2 osoby to zdecydowanie za mało. Kaufland powinien na pierwszym miejscu zadbać o obsadę sklepu i o pracowników. Mówicie że klient jest najważniejszy? Gówno prawda!! Właśnie dużo klientów odchodzi od naszej lady właśnie przez małą liczbę obsługi. To powinien być priorytet. A nie większość osób na rano a na popołudnie 2 osoby bo tyle klientow nie ma, a nie ma ich właśnie przez to, wystarczy zapytać klienta. Kaufland + pracownik = 0 szacunku, każdy ma wszystko w dup
-
11.04.2018
Pięknie, to sie tylko mówi.Jest źle .Ludzie pracują ponad siły. W ciągłym biegu i stresie.A lada ....Dwie osoby na zmianie .Nakroić towar,wyłożyć, obslużyć,pilnować porządku. I jeszcze mówią, że wszystko źle. Może ktoś się za to w końcu weźmie.
A -
11.04.2018
A to ciekawe? Szef mówi że jakość, różnorodność i cena a mi kupiec powiedział, że nic tylko cena bo klienci oczekują że w Kauflandzie kupią tanio :) No cóż, nie od dziś wiadomo, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
-
11.04.2018
NIE POLECAM PRACY DLA TEJ FIRMY PRACOWNIK PRACUJE NA 2-3 STOISKACH .FIRMA OBIECAŁA PODWYŻKI KTÓRYCH OCZYWIŚCIE NIE BYŁO PRACOWNICY SIĘ MASOWO ZWALNIAJĄ Z TEJ FIRMY DOBRZE TAM NIE JEST NIE POLECAM . STAWKI JAKIE SĄ WYPISYWANE ŻE RZEKOMO TYLE FIRMA PŁACI TO NIE PRAWDA PŁACĄ MNIEJ A MEDIALNIE PODAJĄ NIEPRAWDĘ .
10