08.02.2019/15:43

H&M będzie w 2019 r. masowo zamykał swoje placówki w Europie

Szwedzka grupa H&M zaplanowała na ten rok przyspieszenie optymalizacji swojej sieci placówek stacjonarnych. Modernizowane będą istniejące sklepy, powstanie też 335 nowych placówek, ale zamkniętych zostanie 160, głównie w Europie – informuje America Retail.

Sieć sklepów H&M zwiększy się w 2019 r. o 175 placówek netto. Planowane jest otwarcie 335 nowych lokalizacji, ale jednocześnie zamkniętych zostanie 160 słabszych sklepów. Redukcje dotyczyć będą głównie Europy, gdzie liczebność netto sieci ma się zmniejszyć o ok. 50 lokalizacji.

Wśród planowanych 335 nowych sklepów 240 będzie funkcjonowało pod flagowym szyldem H & M, a pozostałe 95 pod innymi brandami, takimi jak Cos, & Other Stories, Monki, Weekday, Arket czy Afound chains. W ujęciu geograficznym, „zdecydowana większość” nowych sklepów H & M powstanie poza Europą i USA

Rok finansowy 2018 koncern zakończył z z 4.433 sklepami H & M, 270 sklepami sieci Cos, 127 Monki, 70 pod szyldem & Other Stories, 38 Weekday i 16 Arket.

Źródło: america-retail.com

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.