22.08.2019/10:59

H&M wprowadza nową markę sklepów odzieżowych do Polski

29 sierpnia w krakowskiej Bonarce otwarty zostanie pierwszy w Polsce salon szwedzkiej marki odzieżowej Monki. Nowy najemca zajmie 400 mkw. na pierwszym piętrze centrum handlowego.

– Polska jest dla nas nowym i ekscytującym rynkiem, a Bonarka w Krakowie idealnym miejscem na uru-chomienie naszego pierwszego sklepu w Polsce – komentuje Jennie Dahlin Hansson, dyrektor zarządzająca Monki.

Odzież Monki jest dostępna w ponad 120 sklepach typu concept store na 16 rynkach, w tym na rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 18 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje odzież Monki w Chinach. W sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie.

Marka Monki powstała w 2006 w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.