06.06.2018/11:42

Handel konwersacyjny kolejnym etapem rozwoju technologii cyfrowych

Już 21 proc. europejskich konsumentów miało okazję korzystać z usług głosowych lub tekstowych asystentów podczas zakupów online. Oczekuje się, że w najbliższych latach handel konwersacyjny będzie rozwijać się jeszcze bardziej. Budowanie zaufania wśród konsumentów będzie głównym czynnikiem warunkującym upowszechnienie tej technologii w e‑commerce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • hermes 29.06.2018

    Niezależnie, czy jest to inteligentny komunikator, czy konsultant, komunikacja ze sprzedawcą zazwyczaj kończy się, nomen omen, na konsultacji. Kupujący musi tradycyjnie dokończyć zakup poprzez sklep. Pojawiło się jednak nowe rozwiązanie, umożliwiające zakup bezpośrednio z chata lub poprzez e-mail podsumowujący głosowe transakcje. Jest to platforma e-commerce 1koszyk.pl.
    Serdecznie zapraszam do zapoznania się z tym narzędziem. Jak sądzę zapewnia ono wygodę i zapewnia bezpieczeństwo zakupów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.