24.07.2017 / 14:40
StoryEditor

Handel w Polsce u progu transformacji. Sieci handlowe same będą produkować żywność

Sklep sieci Biedronka w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kolejni detaliści i hurtownicy obecni w Polsce decydują się na samodzielne produkowanie żywności. Własne zakłady produkcyjne posiadają już Dino, liczne spółdzielnie Społem, a od niedawna również Jeronimo Martins (Biedronka) i Grupa Eurocash. Pod tym względem polski rynek zaczyna powoli przypominać rynki z krajów Europy Zachodniej. Wciąż jednak znajdujemy się dopiero na początku procesu pionowej konsolidacji łańcucha żywnościowego.

Przypomnijmy, jak informowaliśmy w czerwcu na portalu wiadomoscihandlowe.pl, Grupa Eurocash uruchomiła z partnerem biznesowym swój pierwszy zakład, w którym produkowane jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 16:32
StoryEditor
Jakub Nowak i Grupa JNT biorą się za budowę globalnego dystrybutora i producenta alkoholi

Polska JNT Group zrealizowała strategiczne przejęcie w Hiszpanii, podpisując umowę nabycia jednej z najstarszych winnic produkujących cavę – Marques de Monistrol. Transakcja ta stanowi ważny etap w rozwoju firmy, otwierając jej dostęp do nowych rynków i zwiększając możliwości eksportowe. Czy ten ruch przybliży JNT do realizacji ambitnego celu obecności na 50 rynkach świata?

Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group, poinformował o podpisaniu w Madrycie umowy zakupu historycznej winnicy Marques de Monistrol, działającej w regionie Sant Sadurní d‘Anoia. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2025 / 18:56
StoryEditor
Klientki Rossmanna mogą przymierzyć kosmetyki w sklepach dzięki unikalnej technologii

Sieć Rossmann wkracza w nowy etap rozwoju, łącząc sensoryczne doświadczenie zakupowe z najnowocześniejszą technologią. Podczas otwarcia dwutysięcznej drogerii, operator zaprezentował nowy koncept Rossmann Moja Drogeria, którego symbolem jest strefa makijażu wyposażona w technologię Virtual Try-On (VTO). Dzięki rozszerzonej rzeczywistości (AR), klientki mogą teraz wirtualnie przymierzać kosmetyki do makijażu, co rewolucjonizuje proces wyboru produktów.

Jak działa wirtualny makijaż w Rossmannie?

Technologia Virtual Try-On (VTO) to przestrzeń nieustannej inspiracji dla miłośniczek makijażu. Stanowisko VTO, zlokalizowane bezpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 13:42