27.03.2017/13:44

Helio kreuje trendy na rynku przekąsek fit

Z każdym ciepłym dniem przybywa konsumentów, którzy szukają lekkich przekąsek w stylu fit. Grzegorz Sobociński z firmy Helio podpowiada, jakie produkty warto zamówić do sklepu, by podkręcić wiosenne obroty.

Coraz więcej właścicieli sklepów przekonuje się, że „moda na zdrowie” daje zarobić. Wiosną jest to szczególnie widoczne, gdyż do rosnącej grupy konsumentów prowadzących na stałe zdrowy tryb życia i żywienia, dołącza cała rzesza tych, którzy z pierwszymi promieniami ciepłego słońca chcą odzyskać formę i schudnąć. Przedwakacyjny alert sprawia, że znacząco wzrasta zainteresowanie zdrową dietą, w tym bakaliami i batonami zbożowymi. Produkty te są wyjątkowo kuszące, a poza tym, oprócz dawki zdrowia i dobrego samopoczucia, są po prostu smaczne.

Niech konsument wie, co je

Aby nadążać za trendami, na wiosnę warto zatem wzmocnić w sklepie wybór przekąsek od sprawdzonych wytwórców – prawdziwych ekspertów od „zdrowia na talerzu”. Takim ekspertem jest firma Helio, która już od 25 lat dostarcza Polakom najwyższej jakości bakalie i systematycznie wzbogaca portfolio o zdrowe przekąski.

Firma Helio ma kompetencje w produktach dietetycznych, takich jak bakalie ponieważ w nich się specjalizuje od początku istnienia. Misją Helio jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych wśród Polaków i zachęcanie ich, by dokonywali świadomych, „zdrowych” wyborów.

Producent współpracuje z Zakładem Żywienia Człowieka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Polskim Stowarzyszeniem Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

– Kładziemy nacisk na edukowanie konsumentów, że po bakalie warto sięgać nie tylko na święta, że nie wszystkie bakalie są takie same, że kupując takie produkty warto spojrzeć na skład, na ich jakość, a nie tylko kierować się ceną – wyjaśnia Grzegorz Sobociński z biura zarządu Helio. Podkreśla, że firma kieruje się walorami zdrowotnymi i dietetycznymi w każdym aspekcie produkcji. – Przykładowo nasze masy do ciast nie zawierają glutenu czy popularnego wśród innych producentów oleju palmowego – podsuwa ekspert.

Niedawno Helio wprowadziło do sprzedaży popcorn do mikrofalówki w intensywnie promowanej serii Helio Natura – 100% natury. W odróżnieniu od innych produktów dostępnych na rynku popcorn ten nie zawiera dodanego tłuszczu, soli i cukru. – Po wyjęciu z mikrofalówki konsument otrzymuje prażoną kukurydzę w jej naturalnie zdrowej postaci, polecanej przez dietetyków – zachęca Grzegorz Sobociński.

Helio było pierwszą firmą na rynku, która wprowadziła do masowej sprzedaży bakalie bez konserwantów. To linia Helio Natura, która jest wspierana intensywną kampanią edukacyjną. – W skład tej serii wchodzą np. śliwki suszone bez konserwantów, które mamy jako jedyni w Polsce, czy żurawina suszona z obniżoną o 50 proc. zawartością cukru i siedmiokrotnie większą zawartością błonnika w porównaniu do powszechnie oferowanej suszonej żurawiny – mówi Grzegorz Sobociński.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.