26.11.2017/15:27

Hellena startuje ze świąteczną kampanią reklamową Oranżady z udziałem Kuby Wojewódzkiego

27 listopada ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Oranżady Hellena z udziałem Kuby Wojewódzkiego. Zakrojone na szeroką skalę działania wizerunkowo-sprzedażowe będą prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.

Hellena konsekwentnie realizuje działania wokół platformy komunikacyjnej Autentycznie NAJ i hasła "Cudze chwalicie, swego nie znacie". Prowadzone w bieżącym sezonie świątecznym działania wizerunkowo-sprzedażowe będą najintensywniejsze w historii firmy. Napój Oranżada Hellena będzie komunikowany jako autentycznie najlepszy na Święta i idealny na Pierwszą Gwiazdkę.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne. Będzie realizowana również w Internecie, w tym na Facebooku i YouTube. Wsparciem świątecznych działań komunikacyjnych dla marki są etykiety z Mikołajem na Oranżadzie o pojemności 1,25 l.

Oranżada Hellena otrzyma też mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Przewidziano m.in. dodatkowe ekspozycje produktów, spójne wizerunkowo z reklamą. Ponadto w placówkach handlowych przewidziano wsparcie w postaci materiałów POS z mocnym brandingiem: plakaty, wobblery i foldery.

Hellena od ponad 20 lat oferuje szeroką gamę napojów gazowanych i niegazowanych w różnych formatach opakowań. W marketingu firma często przywołuje wspomnienia beztroskiego dzieciństwa. Jej sztandarowym produktem jest Oranżada. W portfolio Helleny znajdują się też napoje niegazowane Hellena Family w wielu smakach, Oranżada Hellena Fit, Oranżada Hellena YOO! z witaminami dla dzieci, Tonic, Lemoniada i gazowane napoje owocowe.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.