18.06.2021 / 12:51
StoryEditor

Hellena stawia na gwiazdy

Kampania oranżady strzelającej Hellena (Colian)
Trwa pierwsza kampania oranżady strzelającej marki Hellena. Firma Colian zaangażowała do niej nastoletniego youtubera Miłosza (Milo) Mazura. Spoty z jego udziałem są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz na VOD.

Kampania obejmuje również social media, prasę dziecięcą (produkt jest insertowany do wybranych tytułów) i handlową. Oranżada strzelająca zyskała też wsparcie w sklepach, dla któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 41% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 12:29
StoryEditor
Przyszłość e-commerce to rozwój AI oraz nowych technologii. Jak mogą skorzystać z tego mali przedsiębiorcy?
Na rynku e-commerce jest miejsce nawet dla małych sklepów internetowych (Shutterstock)
Postęp technologiczny, oznacza również rosnące znaczenie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Dzięki AI, małe sklepy mogą zautomatyzować wiele procesów, oszczędzając czas i zasoby – mówi Dariusz Kowalski, dyrektor ds. rozwoju biznesu Grupy Shoper.

Zmiany technologiczne, jakie zaszły w ostatnich latach w obszarze e-commerce nie są zarezerwowane wyłącznie dla największych korporacji, a z nowych rozwiązań mogą korzystać równ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 10:38
StoryEditor
Krzysztof Krawczyk, partner w CVC: Żabka ma potencjał rozwoju co najmniej na następną dekadę
Krzysztof Krawczyk, partner w CVC Capital Partners (fot. mat. prasowe)
Czy CVC Capital Partners, szykujące się do debiutu na giełdzie w Amsterdamie, pozbędzie się sieci Żabka ze swojego portfela inwestycyjnego w niedalekiej przyszłości? Ze słów Krzysztofa Krawczyka, partnera w CVC, jakie padły w rozmowie z "Forbesem" wynika, że amerykański fundusz gotowy jest zostać z siecią na dłużej.

Krzysztof Krawczyk potwórzył "Forbesowi" deklarację, jaką udzielił już dobrych kilka lat temu (w 2020 r.) portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Tak wtedy, jak i teraz oświa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 03:38