29.01.2017/16:23

Hipermarkety chcą zarobić na akcjach tematycznych dyskontów

Lidl kilka dni temu zakończył akcję promującą produkty kuchni azjatyckiej, analogiczna akcja trwa właśnie w ponad 2700 sklepach sieci Biedronka. Dyskonterzy wydają dziesiątki milionów złotych na promocję swoich kampanii tematycznych w mediach, gazetkach oraz internecie. Sieci hipermarketów sprytnie wykorzystują mocno nagłośnione akcje, aby samemu zwiększyć sprzedaż.

Auchan, czy Carrefour nie muszą wydawać pieniędzy na reklamę w telewizji, czy prasie, wystarczą informacja w gazetkach handlowych. W hipermarketach Carrefour i Auchan, oprócz tradycyjnych już działów z produktami kuchni świata, pojawiły się ostatnio specjalne wyspy z produktami różnych kuchni azjatyckich.

Dzięki takiemu podejściu hipermarkety są w stanie po części skorzystać z wykreowanego przez akcje marketingowe dyskontów popytu na określone produkty, np. tak jak w tym przypadku wyroby związane z kuchnią azjatycką.

Już od wielu lat hipermarkety szukają sposobu, aby przekonać klientów, że ich oferta jest znacznie atrakcyjniejsza niż dyskontów i że warto poświęcić czas na dojazd do sklepu, aby zrobić „pełne” zakupy, uzupełniając je o produkty tematyczne lub niszowe. Hipermarkety pokazują, że produkty, które w dyskontach są sprzedawane raz na jakiś czas, w ofercie hipermarketów są na stałe i w dodatku w ramach o wiele bogatszej oferty.

Kliknij i przeczytaj także:

.

Stoisko z produktami kuchni azjatyckiej w sklepie Carrefour

Stoisko z produktami kuchni azjatyckiej w Auchan

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.