11.07.2018/09:15

Hipermarkety przegrywają rywalizację z dyskontami i sklepami convenience!

Sprzedaż w hipermarketach w Polsce zmaleje w tym roku o 2,5 proc. - wynika z prognoz Euromonitor International, o których informuje dzisiejsza "Rzeczpospolita".

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • ..I... 12.07.2018

    Zawsze byłem pełen podziwu dla dyrektorow sprzedaży na poziomie zarzadu w firmach wprowadzajacych na rynek po kilkaset pozycji asortymentowych ze na koniec dnia opłaca im się przesuwanie swojej sprzedazy do tzw dyskontow.... no dobra unilevera to rozumiem bo to przecież wspólne przedsięwzięcie w Portugalii to całe JMD i to wyraznie widac na ich polkach rowniez a nawet w szczegolnosci w Polsce bo kazdy produkt to specjalny projekt ale reszta... no chyba, że przyjmiemy, ze nie znamy planów długoterminowych a te sa nastawione na optymalizację listy dystrybucyjnej. Hiper poległy jako pierwsze bo rynek jest dzisiaj postawiony na głowie. Dzisiaj tzw dyskonty przebija cenowo segment C&C ale na szczescie dla dostawcow nie zalewają rynku towarem (jak robi to np carrfour) bo np jmd ma specjalne gramatury, ale i tak są wyspecjalizowane firmy które wyciągają co bardziej lukratywny towar z ich sklepów a całe pomorze zapija się w restauracjach sokiem pomarańczowym 2L riviva

  • millennials 11.07.2018

    A po chodzić do hipermarketu C. czy T.? Ja już od dawna tam nie chodzę, szkoda nóg na przemierzanie kilometrów żeby znaleźć jakiś towar. A pracownika na hali znaleźć to szukanie igły w stogu siana. A nawet jak się znajdzie kogokolwiek, to zazwyczaj nic nie wie albo nie rozumie o co chodzi. Wolę iść na zakupy do dyskontu i supermarketu - o wiele mniej czasu i nerwów traci się na zakupy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.