11.07.2018/09:15

Hipermarkety przegrywają rywalizację z dyskontami i sklepami convenience!

Sprzedaż w hipermarketach w Polsce zmaleje w tym roku o 2,5 proc. - wynika z prognoz Euromonitor International, o których informuje dzisiejsza "Rzeczpospolita".

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • ..I... 12.07.2018

    Zawsze byłem pełen podziwu dla dyrektorow sprzedaży na poziomie zarzadu w firmach wprowadzajacych na rynek po kilkaset pozycji asortymentowych ze na koniec dnia opłaca im się przesuwanie swojej sprzedazy do tzw dyskontow.... no dobra unilevera to rozumiem bo to przecież wspólne przedsięwzięcie w Portugalii to całe JMD i to wyraznie widac na ich polkach rowniez a nawet w szczegolnosci w Polsce bo kazdy produkt to specjalny projekt ale reszta... no chyba, że przyjmiemy, ze nie znamy planów długoterminowych a te sa nastawione na optymalizację listy dystrybucyjnej. Hiper poległy jako pierwsze bo rynek jest dzisiaj postawiony na głowie. Dzisiaj tzw dyskonty przebija cenowo segment C&C ale na szczescie dla dostawcow nie zalewają rynku towarem (jak robi to np carrfour) bo np jmd ma specjalne gramatury, ale i tak są wyspecjalizowane firmy które wyciągają co bardziej lukratywny towar z ich sklepów a całe pomorze zapija się w restauracjach sokiem pomarańczowym 2L riviva

  • millennials 11.07.2018

    A po chodzić do hipermarketu C. czy T.? Ja już od dawna tam nie chodzę, szkoda nóg na przemierzanie kilometrów żeby znaleźć jakiś towar. A pracownika na hali znaleźć to szukanie igły w stogu siana. A nawet jak się znajdzie kogokolwiek, to zazwyczaj nic nie wie albo nie rozumie o co chodzi. Wolę iść na zakupy do dyskontu i supermarketu - o wiele mniej czasu i nerwów traci się na zakupy.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.