18.01.2017/20:47

Hochland wyraźnie zwiększył sprzedaż serków Almette dzięki loterii

Za nami najlepsza bodaj kampania promocyjna w całej historii marki Almette i firmy Hochland w Polsce. Trwająca dwa miesiące loteria, w której główną nagrodą do zdobycia był domek w górach, przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży produktów pod marką Almette o 16 proc. wolumenowo i o 13 proc. wartościowo w czwartym kwartale 2016 r. względem kwartału trzeciego. Marka Hochlandu rosła szybciej, niż cały segment puszystych serków, który we wspomnianym okresie zanotował wzrósł o 10 proc. wolumenowo, a 9 proc. wartościowo.

Szczęśliwcem, który otrzymał na własność domek w miejscowości Czerwienne koło Zakopanego, została pani Agnieszka ze Sławy (woj. lubuskie). Laureatka na razie nie zdradza, czy zamierza przeprowadzić się na stałe, wraz z mężem i córką, z okolic Zielonej Góry w znacznie wyższe góry. Śmieje się jednak, że chęć przynajmniej chwilowego pomieszkania w "domku z natury" zgłosiło wielu jej członków rodziny oraz znajomych.

Fani marki Almette w październikowo-listopadowej loterii wygrać mogli nie tylko domek w górach. Czekało na nich także 60 przyznawanych codziennie pieniężnych nagród, każda w wysokości 1 tys. zł. - Myślę, że właśnie ten miks spowodował, że promocja odniosła bardzo duży sukces. Gdybyśmy kierowali się tylko nagrodą główną, to zainteresowania zapewne nie udałoby się podtrzymać przez dwa miesiące na takim poziomie - podsumowuje sukces akcji Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska. W loterii Almette udział wzięło niemal 400 tys. Polek i Polaków.

W uroczystym przekazaniu "domu z natury" pani Agnieszce, oprócz jej najbliższej rodziny (w tym siostry, która podsunęła pomysł zgłoszenia się) wzięli udział liczni przedstawiciele producenta serów i serków, na czele z prezesem Peterem Knauerem, a także lokalne władze. Jak podkreślił szef polskiego oddziału firmy, Polacy bywają nieufni wobec podobnych promocji, gdyż często po zakończeniu akcji nikt nie dowiaduje się o ich laureatach. To dlatego Hochland, chcąc podtrzymać wysoki poziom zaufania do swoich marek, zdecydował się na podpisanie aktu notarialnego w świetle kamer i przy obecności dziennikarzy.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • aaa 19.01.2017

    https://www.youtube.com/watch?v=ptDAGO3gCFs

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.