02.03.2020/14:38

Carolina Garcia Gomez, CEO Ikea Polska: Koniec z hipermarketami! Będziemy rozwijać małe formaty sklepów i e-commerce [WYWIAD

Sieć Ikea przechodzi obecnie największą transformację w swojej historii. - Stawiamy sobie trzy cele strategiczne – zwiększyć dostępność cenową produktów, być bliżej klienta, rozwijać się w zrównoważony sposób. Mocno rozwijamy e-commerce, inwestujemy w strategię omnichannel i rozwijamy innowacyjne formaty sklepów – wyjaśnia w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Carolina García Gómez, CEO, CSO Country Retail Manager, Ikea Poland.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Pracownik 04.03.2020

    Nie napisali że zamykają swoje fabryki w Polsce, w jednej takiej w Konstantynowie Łódzkim pracuje

  • Zainteresowana 04.03.2020

    To zapraszamy do Opola do centrum handlowe Turawa Park, obiekt po Praktikerze mogłaby zająć Ikea.

  • ŹleWyspany 04.03.2020

    Witam,
    W pierwszej kolejności powinni zadbać o prawidłowo funkcjonujący system transportowania towarów zamówionych przez klientów z magazynu centralnego pod Piotrkowem Trybunalskim. Chyba każdy z nas zna osobę, która doświadczyła skutków braku kompetencji tamtejszych pracowników. Osobiście czekam już na zamówioną kanapę od 21.02, jest 04.03. Jeden transport już dotarł, 27go, lecz źle skompletowany. Od 26go śpię na podłodze. Fantastyczny urlop!!!

  • Zula 04.03.2020

    A co tu jest do nauki, trzeba robić to co inni już dawno zrobili, zakupy przez internet, mniejsze placówki w miastach wojewódzkich i powiatowych, cenny przystępniejsze i sukces gotowy.

  • szoffer 03.03.2020

    a jak tam transport, dalej Euro 3 i Euro 4 ? :-D

  • D. 02.03.2020

    Fajny bełkot

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.