22.10.2018/13:19

Ikea uruchamia unikalny koncept sklepu w warszawskim Blue City [ZDJĘCIA]

Już 23 października klienci centrum handlowego Blue City w Warszawie będą mieli okazję zrobić zakupy w zupełnie nowym koncepcie sieci Ikea. To jeden z pierwszych tego typu oddziałów na świecie.

Sklep to trzecia lokalizacja Ikea w stolicy, blisko centrum miasta. - Otwierając Ikea w Blue City, wracamy do Alei Jerozolimskich, w których 20 lat temu znajdował się nasz sklep. Tym razem jednak jest to zupełnie inny, mniejszy format, wyjątkowy na skalę światową. Jesteśmy bardzo ciekawi opinii na temat nowej aranżacji wnętrz, sposobów prezentacji naszych produktów, a także wprowadzonych innowacji. Mamy nadzieję, że dzięki wygodnej lokalizacji nasi klienci będą nas często odwiedzać, a zaproponowane rozwiązania staną się dla nich źródłem inspiracji i wpłyną pozytywnie na ich doświadczenia zakupowe. – mówi Magdalena Rozengart-Grzelczak, dyrektor sklepu Ikea w Blue City.

- Cieszymy się, że Ikea na lokalizację swojego pierwszego w Polsce, nowego konceptu sklepu wybrała Blue City. To dla nas wyróżnienie i potwierdzenie, że nasze Centrum jest atrakcyjnym obiektem na rynku. Ogłoszenie otwarcia Ikea w Blue City wzbudziło wielkie zainteresowanie, co utwierdziło nas w przekonaniu, że pozyskując takiego najemcę, trafiliśmy w oczekiwania i potrzeby klientów. W ostatnim czasie Blue City przechodzi wiele zmian po to, aby być najbardziej różnorodnym i atrakcyjnym centrum handlowym w stolicy – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Ikea w Blue City ma mniejszą powierzchnię niż standardowy format. Podobnie jak dotychczasowe sklepy Ikea składa się z dwóch poziomów (poziom 0 oraz +1 centrum handlowego Blue City), ale klienci mogą skorzystać aż z pięciu wejść. Nowością jest także brak znanej ścieżki zwiedzania - osoby odwiedzające sklep same decydują, gdzie chcą pójść i co zobaczyć.  Cały obszar podzielony został na przestrzenie w oparciu o aktywności, jakie wykonujemy w domu. Wszystko po to, aby ułatwić klientom wybór produktów, których potrzebują.

Ze względu na mniejszą powierzchnię, na miejscu dostępna jest część produktów z  asortymentu Ikea. Oferta zmieniać się będzie regularnie i dopasowana zostanie zarówno do sezonu, jak i opinii konsumentów. Niezależnie od tego, klienci mają zapewnioną możliwość zapoznania się z pełną ofertą produktów Ikea. Umożliwiają to zastosowane wewnątrz sklepu nowe rozwiązania prezentacji asortymentu, które nie tylko będą źródłem inspiracji i pomysłów, ale także ułatwią dokonywanie zakupów. Wszystkie produkty, w tym meble, będzie można zamówić na miejscu z dostawą do domu.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • robs 02.11.2018

    to jednak projekt ikea w fort wola upadł
    centrum handlowe fw do rozbiórki
    porażka auchan na calej linii

  • JM 28.10.2018

    Z tym unikatowym to totalna bzdura, takich sklepów IKEA ma już na świecie kilka jak nie kilkanaście. Unikatowy na naszym rynku na pewno i jeśli odpali to otworzy drogę do dalszej penetracji rynku. Sam sklep, niestety jest rozczarowaniem. Otwarty na siłę, jest popisem komercyjnego podejścia marki ale o jednym zapomniano o kliencie.

  • Praktyk 23.10.2018

    Jeśli już to unikatowy. Proszę zwracajcie uwagę na poprawność języka. „Unikalny” to znaczy po polsku, taki którego można uniknąć. W tym znaczeniu, o którym piszecie to rusycyzm.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.