30.11.2019/16:02

Indykpol poprawił wyniki. Firmie pomógł globalny deficyt wieprzowiny

W lutym 2019 roku Indykpol rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej, tym razem skoncentrowany na nowej linii produktów Samo dobro. Są to najwyższej jakości wyroby, produkowane tylko z mięsa indyczego, o wysokiej mięsności, bez dodatku konserwantów i o krótkiej liście składników. W tej linii znane są już najwyższej jakości szlachetne mięsa z indyka, hermetycznie pakowane, kontrolowane w procesie „od pola do stołu”. Od niedawna linia została poszerzona o nowe produkty oferowane w ladach tradycyjnych Filet pieczony Samo dobro z indyka, Parówki Samo dobro z indyka oraz Pasztet Samo dobro z indyka, zaś na stoiskach samoobsługowych parówki Jedynki Samo dobro oraz Pasztet z indyka w opakowaniu 210 g.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.