08.12.2021 / 17:00
StoryEditor

Inflacja napędza sprzedaż dóbr wolnorotujących

Konsumenci w obawie o wyższe ceny chętnie kupują telewizory i inne dobra trwałego użytku (shutterstock)
Wartość i dynamika rynku produktów szybko zbywalnych w 2022 roku będzie napędzana przez inflację. Szybko rosnące ceny powodują także to, że obecnie rośnie rynek dóbr trwałego użytku. Konsumenci w obawie o wyższe ceny chętnie kupują telewizory i inne dobra trwałego użytku.

– Patrząc na dobra trwałego użytku trochę boimy się o swoją przyszłość, więc te wydatki, które planowaliśmy w dalszej przyszłości, takie jak np. zakup telewizora, smartfona lub ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 14:58
StoryEditor
Już 50 sklepów SPAR Express na stacjach Avia w Polsce. Kolejne placówki przystacyjne nadal powstają
Sklep sieci SPAR na stacji Avia (fot. SPAR Group)
SPAR Group szuka chętnych na przejęcie biznesu w Polsce, a w międzyczasie nie rezygnuje z otwierania kolejnych sklepów. Właśnie ruszyła 50. placówka w formacie SPAR Express na stacji paliw Avia rozwijanej przez Unimot.

We wrześniu ub.r. wywodząca się z RPA SPAR Group, czyli podmiot dysponujący licencją na rozwój szyldu SPAR w Polsce, ogłosiła decyzję o zamierze wycofania się z naszego rynku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 11:53
StoryEditor
Brown-Forman zmienia struktury. Polscy menedżerowie będą odpowiadać nie za jeden, ale za trzy rynki
Od lewej: Paweł Miziołowski, dyrektor marketingu Brown-Forman na Polskę; Beata Mirowska, dyrektor finansowa Brown-Forman na Polskę i Filip Popławski, dyrektor zarządzający Brown Forman na Polskę, Czechy i Słowację (fot, materiały prasowe)
Firma Brown-Forman wprowadza zmiany w swoich europejskich strukturach i koncentruje się na markach premium. Oznacza to awans dla trójki polskich menedżerów, którzy będą teraz odpowiadać również za rynek czeski i słowacki.

Na czele europejskich struktur Brown-Forman Corporation stanął Yiannis Pafilis, który będzie on odpowiedzialny za realizację regionalnej strate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 21:47