17.06.2020/10:07

Innowacja sieci Carrefour. Głosowe zakupy dzięki Asystentowi Google

Carrefour i Google poinformowali we wtorek, że we Francji uruchomili głosową usługę zakupów spożywczych. Ma to przyspieszyć ekspansję marki Carrefour w branży e-commerce.

Usługa działa za pośrednictwem Asystenta Google - usługi cyfrowej pomocy głosowej na smartfonach i innych urządzeniach z systemem Android. To część strategicznego partnerstwa między dwiema firmami zainicjowanego w czerwcu 2018 r.

- Innowacja, opracowana we współpracy z Google, jeszcze bardziej przyspieszy rozwój handlu elektronicznego w Carrefour - powiedziała Amelie Oudea-Castera, dyrektor wykonawcza Carrefour ds. Handlu elektronicznego, danych i transformacji cyfrowej.

Carrefour jest w trakcie globalnego rozwoju w celu zwiększenia sprzedaży i zysków. Sieć planuje zainwestować 2,8 miliarda euro w handel cyfrowy do końca roku. Sieć planuje zwiększyć sprzedaż e-commerce do 4,2 mld euro do 2022 r. W 2019 r. wartość sprzedaży online wyniosła 1,3 mld euro.

Dzięki nowej usłudze użytkownicy, którzy powiążą swoje konto Google z kontem Carrefour, będą mogli dodawać produkty do listy zakupów, wypowiadając ogólne słowa, takie jak masło lub mleko, lub nazwy produktów i marek. Asystent, który jest połączony z zasobami e-commerce Carrefour, przekształca listę w koszyk produktów dostępnych na stronie Carrefour.fr.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.