28.07.2020/10:28

Aplikacja przypilnuje klientom miejsca w kolejce. Koniec ze staniem przy kasie!

Firma Sainsbury’s testuje nowy, innowacyjny wirtualny system kolejkowania. Dzięki specjalnej aplikacji technologia pomoże klientom zachować bezpieczeństwo, zaoszczędzić czas i wygodnie robić zakupy. Innowacyjna aplikacja ufirst właśnie trafiła na brytyjski rynek i jest odpowiedzią na pandemię i zmieniające się nawyki zakupowe klientów.

Testy potrwają do połowy sierpnia. Autorzy aplikacji będą sprawdzać, jak klienci reagują na takie rozwiązanie, a także jak wspiera ona sklepy w zarządzaniu kolejkami i przepływem klientów. Pomoże to również firmie Sainsbury’s szybko zareagować na lokalne lockdowny, ograniczenia liczny klientów w sklepach i inne regulacje zapobiegające rozprzestrzenianiu koronawirusa. Aplikacja „kolejkuje” osoby na podstawie czasu, kiedy chcą się oni udać do kasy i pokazuje, ilu klientów stoi w wirtualnej kolejce przed nami. Dzięki temu można wygodnie dokonać zakupów, a następnie udać się do kasy, kiedy przyjdzie nasza kolej.

Oprócz tego, aby zaoferować klientom więcej sposobów na szybkie, wygodne i bezpieczne zakupy stacjonarne, Sainsbury's wprowadza SmartShop Mobile Pay do większej liczby swoich sklepów. Dzięki temu klienci mogą używać smartfonów do skanowania zakupów i śledzenia wydatków na bieżąco, a następnie zapłacić za nie za pośrednictwem aplikacji, bez konieczności udawania się do kasy. Aplikacja jest już dostępna w ponad 75 sklepach Sainsbury's Locals. Sieć obsługuje w ten sposób ponad milion klientów tygodniowo.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także