InPost podnosi ceny przesyłek o około 20 proc. i dorzuca wysoką karę umowną za złamanie regulaminu
Firma kurierska InPost wprowadza od marca nowy cennik przesyłek dla klientów biznesowych i detalicznych. Ceny przesyłek wzrosną od 19 do 24 proc. Stawka za nadanie do paczkomatu dla klientów biznesowych wyniesie od 12,13 zł netto według cennika standardowego. Eksperci rynku kurierskiego przewidują, że w tym roku podwyżki mogą być wyższe niż w ub. latach również u innych operatorów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
8 komentarzy
-
24.02.2023
no życie. i tak wprowadzili to później niż się spodziewałem. rozpaczać nie będę, wszystko drożeje i tyle
-
20.02.2023
Wiadomo, że im taniej tym dla konsumenta lepiej, ale cóż, takie nastały czasy, że wszystko drożeje. I tak będę korzystać, bo wygodniej.
-
16.02.2023
Polski sukces tak lubi, najpierw osiągamy całkiem niezłe efekty, a później robimy wszystko, żeby uwalić ten sukces, ale pożyjemy, zobaczymy. Może być tak, że w końcu Inpost uzna polski rynek za dziadowski i przeniesie swoje operacje do krajów zachodnich , a tu zostaną automaty DPD, DHL itp.
-
13.02.2023
Zamiast podnosić bezsensownie, może warto zastanowić się nad optymalizacją kosztów. Ale jak chcą to niech podnoszą - rynek zweryfikuje czy jest to dobra decyzja. Moim zdaniem idiotyczna i klienci zaczną odpływać bo ile można chcieć za przesłanie nawet najmniejszej paczuszki. Do niedawna śmialiśmy się z poczty, że ceny mają kosmiczne, a tu nagle InPost robi to samo tak naprawdę.
-
13.02.2023
Czytam te komentarze i szczerze mówiąc nie mogę uwierzyć, jak niektórzy ludzie myślą w kratkę. Może warto podejść do tego z innej strony? Paczkomaty to nie tylko dostarczenie paczki, ale też wiele innych kosztów jak utrzymanie i naprawy maszyn, opłaty za magazynowanie i obsługę klienta. Wszystko idzie w górę, więc chyba logiczne że ceny usług takze!?
-
11.02.2023
KamKam. Inni też podnoszą powoli. Ale Objatek z orłem paczką za 6-7zl jest pewnie wniebowzięty.
-
11.02.2023
Już nie będzie chwalenia się wzrostem obrotów.
Już obecnie usługa jest droga.
Ktoś skopie tylek Inpostowi... -
10.02.2023
Myślę, że to strzał w kolano. Teraz cena jest konkurencyjna, a po podwyżce bardziej będzie się opłacała wysyłka kurierem, tym bardziej, że niektórzy też instalują swoje automaty do paczek :) Na miejscu prezesa szukałabym oszczędności na marketingu albo innych materiałach (typu foliopaki i kartony), a nie podnosiła ceny ale co ja tam wiem ;>
1